Møde i jylland d. 21 juni i århus kl 13.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Diana...

Diana... skriver:

KOMMER:
Diana (Med Lucas 3 måneder)
MetteT
Nena 
Lotte
Rosa (Monica)
Jane
Leneur
DK
Sweet1978 (måske Danielle)
Louisepigen23 (med Marcus)

Nåå tøser så det i morgen wee.

Majbritt tidliger twinsboys kommer måske os og Mettemoren kommer måske os...

Men af os der er tilmeldt hvor mange af jer tager børn med og hvor store er de kræver de egen plads eller hvor ledes?

Bare så jeg kan bestille flere pladser el børnestole hvis det nødvendigt.

Knus Diana som glæder sig HELT VILD.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

DK

Jeg glæder mig også helt vildt. Så meget at jeg tog til Århus i dag, og ikke kunne forstå at du ikke havde bestilt et bord til kl. 13....

Men altså, så ved jeg da hvor det er til i morgen Og fik også shoppet en smule udsalg!!!!

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

DK skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt. Så meget at jeg tog til Århus i dag, og ikke kunne forstå at du ikke havde bestilt et bord til kl. 13....

Men altså, så ved jeg da hvor det er til i morgen Og fik også shoppet en smule udsalg!!!!

HA ha griner lidt højt ha ha. Kanon du fik shoppet lidt det jo altid dejligt 

Knus 

Anmeld

20. juni 2009

MetteT

DK skriver:

ej, undskyld.. Men jeg sidder altså og skraldgriner lige nu...  tihi... Jamen vi glæder os skam også til at se dig... fnis... Men venter altså lige til i morgen, det er sgu så koldt at stå og vente udenfor i et døgn...
Men længe leve udsalget og et godt shoppegen..

Knus Mette

Anmeld

20. juni 2009

LotteN

Diana... skriver:

Nåå tøser så det i morgen wee.

Majbritt tidliger twinsboys kommer måske os og Mettemoren kommer måske os...

Men af os der er tilmeldt hvor mange af jer tager børn med og hvor store er de kræver de egen plads eller hvor ledes?

Bare så jeg kan bestille flere pladser el børnestole hvis det nødvendigt.

Knus Diana som glæder sig HELT VILD.

Jeg bliver desværre nødt til lige og melde  at jeg måske kommer i stedet for.
Jeg startede arb. for 14 dage siden og sidste weekend foregik med fart på og gæster hele weekenden. Så ved ikke helt om jeg lige har overskud til at bruge en time på transport hver vej ud af en hel dag, da jeg synes hverdagene med min datter er korte og syns det er synd at smide hende på en 2x1 times lang køretur, når hun kan blive hjemme ved farmand.. men det betyder så, jeg heller ikke ser hende ret meget imorgen!
jeg skal nok melde  tilbage så snart jeg har besluttet mig. håber I forstår.

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

Jeg bliver desværre nødt til lige og melde  at jeg måske kommer i stedet for.
Jeg startede arb. for 14 dage siden og sidste weekend foregik med fart på og gæster hele weekenden. Så ved ikke helt om jeg lige har overskud til at bruge en time på transport hver vej ud af en hel dag, da jeg synes hverdagene med min datter er korte og syns det er synd at smide hende på en 2x1 times lang køretur, når hun kan blive hjemme ved farmand.. men det betyder så, jeg heller ikke ser hende ret meget imorgen!
jeg skal nok melde  tilbage så snart jeg har besluttet mig. håber I forstår.

Ahh øv øv. Men kan godt forstå dig.

Knus

Anmeld

20. juni 2009

DK

Helt okay i griner! Jeg grinede sgu også af mig selv, da jeg var holdt med at føle mig sårn lidt dum

Anmeld

20. juni 2009

Diana...

KOMMER:
MetteT
Nena 
Lotte
Rosa (Monica)
Jane
Leneur
DK

Øv øv Louise har meldt fra   lille manden er blevet lidt sløj øv øv

Er der ikke ander der lige vil med 

Knus

Anmeld

21. juni 2009

Leneur

Diana... skriver:

KOMMER:
MetteT
Nena 
Lotte
Rosa (Monica)
Jane
Leneur
DK

Øv øv Louise har meldt fra   lille manden er blevet lidt sløj øv øv

Er der ikke ander der lige vil med 

Knus

ØV ØV ØV Jeg er også nødt til at melde fra. Har været syg i nat og føler mig helt vildt udaset, så må hellere blive hjemme og pleje mig selv. Havde bare glædet mig så meget til at møde jer.... SUK

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Leneur skriver:

ØV ØV ØV Jeg er også nødt til at melde fra. Har været syg i nat og føler mig helt vildt udaset, så må hellere blive hjemme og pleje mig selv. Havde bare glædet mig så meget til at møde jer.... SUK

ej øv altså os. Men forståligt. rigtig god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.