Støtter du Knæk canceren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

tarkoflen

Skouboe skriver:

Nej, jeg har ikke støttet. Ikke fordi jeg ikke mener at det er en god sag, men de penge jeg har i overskud til den slags ting går til Scleroseforeningen.

Jeg synes at cancer er en frygtelig sygdom, men jeg synes faktisk også at der bliver brugt enorme summer på cancer forskning i forvejen. Jeg kan ikke lade være med at tænke i mit stille sind hvor stor en forskel 100 mio kr kan gøre, fx i forhold til Sclerose.

Der er mange sygdomme, der også kunne bruge en stor sum penge til forskning, det er der slet ingen tvivl om! Og jeg har fuld respekt for, at du vælger at støtte en sag tæt på dig og din familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Fenja09

Nu er tråden et par dage gammel, men ja jeg støttede Knæk Cancer - den dag (27 okt) var det 1 måned siden min moar døde af kræft. Efter 7 lange år og den længst levende i DK med den type cancer. Hun ville være fyldt 51 år i går.

Jeg støtter ikke kun fordi min moar havde det og fordi hun døde af det, men bestemt også fordi at hver 3. dansker bliver ramt af det og mange dør pga manglende behandling. Derudover tænker jeg på mine børn - ja, alle børn - vi er nødt til at finde nogle flere kure mod de forsk. former, så der kan reddes flere liv og vores børn måske får større overlevelses chance, hvis de bliver ramt af det.

Mht hvor mange penge der går til administration er det muligt at se tallene i nøjagtige procenter inde på Kræftensbekæmpelse.dk

/Fenja

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

Fenja09 skriver:

Nu er tråden et par dage gammel, men ja jeg støttede Knæk Cancer - den dag (27 okt) var det 1 måned siden min moar døde af kræft. Efter 7 lange år og den længst levende i DK med den type cancer. Hun ville være fyldt 51 år i går.

Jeg støtter ikke kun fordi min moar havde det og fordi hun døde af det, men bestemt også fordi at hver 3. dansker bliver ramt af det og mange dør pga manglende behandling. Derudover tænker jeg på mine børn - ja, alle børn - vi er nødt til at finde nogle flere kure mod de forsk. former, så der kan reddes flere liv og vores børn måske får større overlevelses chance, hvis de bliver ramt af det.

Mht hvor mange penge der går til administration er det muligt at se tallene i nøjagtige procenter inde på Kræftensbekæmpelse.dk

/Fenja

Det gør mig meget ondt at høre, at du har mistet din mor!

Der er alt for mange der mister nogen de har kær til den sygdom og meget tit alt for tidligt!

Jeg er helt enig i, at man har lov til at håbe, at vores børn ikke skal vokse op med denne skrækkelige sygdom!

Anmeld

29. oktober 2012

Fenja09

tarkoflen skriver:

Det gør mig meget ondt at høre, at du har mistet din mor!

Der er alt for mange der mister nogen de har kær til den sygdom og meget tit alt for tidligt!

Jeg er helt enig i, at man har lov til at håbe, at vores børn ikke skal vokse op med denne skrækkelige sygdom!

Ja, ofte har folk jo ikke levet livet fuldt ud og sådan en som min mor blev ramt af det første gang da hun var 33 år og så igen da hun var 44 år, så hun har stort set levet med kræft og behandling størstedelen af sit voksne liv - og vi (min lillesøs og jeg) har levet med det næsten hele vores liv.

Der findes alt for mange triste historier og vi må håbe at forskerne kan finde nogle flere og mere specifikke behandlingsmetoder, så der ikke skal dø så mange.

Anmeld

30. oktober 2012

nilletøz

tarkoflen skriver:

Pyha ja så har du det også tæt inde på livet

God bedring med din onkel!

Ja det har jeg.. Den har ikke sluppet hos siden min søster døde i år 2000! Den tager bare alle man holder af

tusind tak skal du have, han er i bedring, knuden er indkapslet og er ikke vokset i lang tid nu. 

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Fenja09 skriver:

Ja, ofte har folk jo ikke levet livet fuldt ud og sådan en som min mor blev ramt af det første gang da hun var 33 år og så igen da hun var 44 år, så hun har stort set levet med kræft og behandling størstedelen af sit voksne liv - og vi (min lillesøs og jeg) har levet med det næsten hele vores liv.

Der findes alt for mange triste historier og vi må håbe at forskerne kan finde nogle flere og mere specifikke behandlingsmetoder, så der ikke skal dø så mange.

Det er godt nok mange år at leve med det!

Det tager alt for mange med sig også selvom behandlingsmetoderne bliver bedre og bedre! Jeg ville ønske man kunne tage en blodprøve engang og finde ud af om man har kræft, så det kan blive forbygget i stedet for behandlet.

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

nilletøz skriver:

Ja det har jeg.. Den har ikke sluppet hos siden min søster døde i år 2000! Den tager bare alle man holder af

tusind tak skal du have, han er i bedring, knuden er indkapslet og er ikke vokset i lang tid nu. 

Godt at høre, at den ikke vokser!

Det er så hårdt at se til, når dem man har kært bliver syge!

Anmeld

30. oktober 2012

hannetheis

nej det gør vi ikke af forskellige årsager. vi kender ingen der har haft kanser og vil derfor hellere støtte hjerteforeningen da vores søn er hjertebarn og vi har andet familie med hjerteproblemer.

Anmeld

30. oktober 2012

Valle81

Ja vi støttede, en gang med 100 kr til den første bil der var på højkant, og 150 på den næste

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

hannetheis skriver:

nej det gør vi ikke af forskellige årsager. vi kender ingen der har haft kanser og vil derfor hellere støtte hjerteforeningen da vores søn er hjertebarn og vi har andet familie med hjerteproblemer.

Det har jeg fuld forståelse for! Det er jo de færreste af os, der kan støtte en masse organisationer, og så støtter man naturligvis den der ligger tættest på ens egen hverdag =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.