heaven skriver:
hvor er det skønt din far har klaret den - hvad var det for en kræft, om man må spørge??
Ja, man er rigtig magtesløs - men jeg er meget splittet også, for hun skal jo heller ikke bare ligge og være total syg, dårllg og afkræftet og ikke kunne noget som helst. Så er det bedre hun ikk er her (må man godt skrive det)... jeg tror også meget det er TANKEN om at skulle sige farvel at hun sygner hen - jeg frygter opringningen "mor har fået fred", jeg frygter den første øjenkontakt med min far og lillebror efter hun er død - jeg frygter hvad der skal blive af min far bagefter - jeg føles jeg skal være så forbandet stærk for så mange: min mor, far, lillebror, mormor, min mand og min søn - selvom jeg selv føler mig som en på 5 år inden i..... og mest af alt frygter jeg en evt begravelse....men jeg ved jo også at jeg SKAL igennem det, hvis hun dør, og der kommer jeg også - men det er uvisheden om hvordan, hvornår, omstændighederne osv - altså alt det følelsesmæssige i det... så for søren, så fik du lige en smøre, tak hvis du kom igennem det
Jannie
Det må du gerne

han havde kræft i halsen, de fandt aldrig hovedtumoren, men de kan åbenbart gå i sig selv igen! Det er den samme type kræft som livmoderhalskræft, hos mænd kommer den bare ofte i halsen af en eller anden årsag...
Angsten er så hård og det er så hårdt at være den stærke! Og jeg håber godt nok at du har nogle, hvor du bare kan give los og være 5 år, for det har vi alle brug for! Især i sådan en situation.
I har sikkert fået det at vide, men kræftens bekæmpelse har nogle mennesker tilknyttet som man kan tale med, hvis man har brug for det... Jeg ringede til deres hotline, fordi jeg havde brug for noget konstruktivt at give mig til, så jeg talte med en der havde forstand på hvilken slags mad min far kunne spise, og hvad jeg kunne gøre den vej rundt! De var så søde og tog sig rigtig god tid! Men det er jo meget forskelligt hvad man har brug for! Men det er i hvert fald vigtigt at du får talt med nogen om det! Der er mange ting at rumme!
Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har behov for det!
Anmeld