Støtter du Knæk canceren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Støtter du knæk cancer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.042 visninger
90 svar
0 synes godt om
27. oktober 2012

tarkoflen

Godaften piger

Jeg er jo så nysgerrig, så jeg smider lige en afstemning op

Støtter du knæk canceren?

Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor ikke?

Jeg må hellere lægge ud, ja jeg har støttet. Jeg har indbetalt 200 kr. på det girokort der er kommet ind ad brevsprækken og lagt to lodder i puljen a 25 kr. i det der gevinst halløj der har kørt på GO morgen dk.

Jeg har mistet min bedstefar, morfar, en klassekammerat da jeg gik i folkeskole og flere af mine venner og veninder har mistet forældre til den forfærdelige sygdom! Der ud over har min far haft kræft og blev heldigvis helbredt, takke være den forskning der hele tiden kæmper for at finde de bedste behandlinger, derfor støtter jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Happiness

Jeg har ikke. Jeg vil skam godt støtte til cancerforskning. Men vælger at gøre det på anden vis, end gennem et "show". 

Anmeld

27. oktober 2012

Thalia

Jeg har støttet. Dog ikke via TV programmet men via min lillesøsters indsamling.

Jeg havde selv leokæmi som barn, begge mine forældre er døde af kræft og min ældste søn døde af kræft i 2007.

Min lillesøster har haft flere forskellige typer kræft indenfor de sidste 5 år, og nu er status at hun har brystkræft med metastaser i lever, knogler og hjerne.

Anmeld

27. oktober 2012

tarkoflen

Happiness skriver:

Jeg har ikke. Jeg vil skam godt støtte til cancerforskning. Men vælger at gøre det på anden vis, end gennem et "show". 

Jeg er også medlem af kræftens bekæmpelse og har i flere år gået som indsamler.

Jeg er sådan set ligeglad med hvordan folk støtter og om de har råd til at give 10 kr. eller meget mere... Jeg synes sådan set at tv shows som dette er fint, for mange støtter ikke til dagligt men vil alligevel gerne give et bidrag, på den lidt "nemmere" måde, end at melde sig ind eller på anden måde bidrage. Og de penge de samler ind i denne uge, tror jeg ikke de havde fået hvis ikke de slog det stort op

Anmeld

27. oktober 2012

tarkoflen

Thalia skriver:

Jeg har støttet. Dog ikke via TV programmet men via min lillesøsters indsamling.

Jeg havde selv leokæmi som barn, begge mine forældre er døde af kræft og min ældste søn døde af kræft i 2007.

Min lillesøster har haft flere forskellige typer kræft indenfor de sidste 5 år, og nu er status at hun har brystkræft med metastaser i lever, knogler og hjerne.

Puha en skrækkelig historie l har i jeres familie! Det er godt nok barske løjer!

Det gør mig ondt at l skal igennem så meget!

Anmeld

28. oktober 2012

Happiness

tarkoflen skriver:

Jeg er også medlem af kræftens bekæmpelse og har i flere år gået som indsamler.

Jeg er sådan set ligeglad med hvordan folk støtter og om de har råd til at give 10 kr. eller meget mere... Jeg synes sådan set at tv shows som dette er fint, for mange støtter ikke til dagligt men vil alligevel gerne give et bidrag, på den lidt "nemmere" måde, end at melde sig ind eller på anden måde bidrage. Og de penge de samler ind i denne uge, tror jeg ikke de havde fået hvis ikke de slog det stort op

Det har du helt ret i. De får flere penge ind. Især fra diverse firmaer.

Men af ren princip, støtter jeg ikke når det er gennem et show. Tror der går flere penge end oplyst til diverse adminstration og selve showet.

Men har støttet kræftens bekæmpelse med en del efterhånden, og vil fortsat gøre det. Det er en sag der er værd at kæmpe for!

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

Har stemt nej.

Støtter ikke gennem tv.

Men donere da tit når jeg ser de der indsamlere på gaden. Måske ikke lige så mange penge som hvis jeg sendte en SMS til tv, men det løber da op når det er flere gange man gør det.

Anmeld

28. oktober 2012

grinny

Har ikke støttet i år da økonomien ser lidt anerledes ud end hvad det har gjort de andre gange (synes egentlig også det er dumt at der er sidst på måneden det skal afholdes?)

Og jeg troede faktisk at mindste beløbet var 150 kr., men det er det åbenbart ikke?

Well, jeg plejer at støtte og smider også altid småmønter i bøtterne rundt omkring

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

Happiness skriver:

Det har du helt ret i. De får flere penge ind. Især fra diverse firmaer.

Men af ren princip, støtter jeg ikke når det er gennem et show. Tror der går flere penge end oplyst til diverse adminstration og selve showet.

Men har støttet kræftens bekæmpelse med en del efterhånden, og vil fortsat gøre det. Det er en sag der er værd at kæmpe for!

Det er uden tvivl en sag der er værd at kæmpe for!

Det er muligt at der går meget til administration, det ved jeg slet ikke, men det kan jeg da godt forestille mig

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

Benjamins'mor skriver:

Har stemt nej.

Støtter ikke gennem tv.

Men donere da tit når jeg ser de der indsamlere på gaden. Måske ikke lige så mange penge som hvis jeg sendte en SMS til tv, men det løber da op når det er flere gange man gør det.

Det betyder ikke så meget om det er gennem showet, alt hvad der doneres går til et godt formål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.