Støtter du Knæk canceren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

tarkoflen

Faith skriver:

Ja selvfølgelig gør vi det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

tarkoflen

nilletøz skriver:

Ja jeg har støttet Knæk Cancer..

Jeg har cancer tit inde på livet.

Min morfar har haft cancer, min søster tabte kampen til cancer i år 2000 min moster tabte også kampen til caner i 2006

Min onkel fik fjernet sin ene lunge for år tilbage, men er nu ramt igen, i den anden lunge, men er i bedring, og håber han klare den

Jeg har deltaget i Go morgen Dk og i selve live programmet med 150 kr...

Pyha ja så har du det også tæt inde på livet

God bedring med din onkel!

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

Frk. Himmelblå skriver:

Enig, enig, enig og enig.

Anmeld

29. oktober 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Godaften piger

Jeg er jo så nysgerrig, så jeg smider lige en afstemning op

Støtter du knæk canceren?

Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor ikke?

Jeg må hellere lægge ud, ja jeg har støttet. Jeg har indbetalt 200 kr. på det girokort der er kommet ind ad brevsprækken og lagt to lodder i puljen a 25 kr. i det der gevinst halløj der har kørt på GO morgen dk.

Jeg har mistet min bedstefar, morfar, en klassekammerat da jeg gik i folkeskole og flere af mine venner og veninder har mistet forældre til den forfærdelige sygdom! Der ud over har min far haft kræft og blev heldigvis helbredt, takke være den forskning der hele tiden kæmper for at finde de bedste behandlinger, derfor støtter jeg

Jeg har lavet en indsamling til minde om min mor. Hvor jeg støttede med 250 og så har jeg været med i 2 af de sms konkurrencer som gav 25 pr stk. Og indtil videre har min indsamling givet 500 kr, men man kan jo stadig støtte i 17 dage endnu.
Så hvis der er nogen der har fortrudt de ikke har støttet endnu, så kan det stadig gøres inde på cancer.dk under maibritt rafn min dejlige mor som er meget savnet.
Dejligt at se så mange har valgt at støtte

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Jeg har lavet en indsamling til minde om min mor. Hvor jeg støttede med 250 og så har jeg været med i 2 af de sms konkurrencer som gav 25 pr stk. Og indtil videre har min indsamling givet 500 kr, men man kan jo stadig støtte i 17 dage endnu.
Så hvis der er nogen der har fortrudt de ikke har støttet endnu, så kan det stadig gøres inde på cancer.dk under maibritt rafn min dejlige mor som er meget savnet.
Dejligt at se så mange har valgt at støtte

Åhh hvor er det bare for hårdt, at du har mistet din mor! Det gør mig rigtig ondt! Jeg har flere veninder, der også har mistet deres mødre og fædre til den elendige sygdom!

Jeg håber så meget, at alle de penge der bliver samlet ind nytter noget og gør at de kan knække gåden og finde en kur!

Anmeld

29. oktober 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er det bare for hårdt, at du har mistet din mor! Det gør mig rigtig ondt! Jeg har flere veninder, der også har mistet deres mødre og fædre til den elendige sygdom!

Jeg håber så meget, at alle de penge der bliver samlet ind nytter noget og gør at de kan knække gåden og finde en kur!

Ja det er rigtig træls at undvære hende, men det er efterhånden længe siden hun tabte kampen. 11 år den 18. December.
Og så har jeg også mistet andre til sygdommen, så der skal bare samles mere ind til det, så der kan komme en kur mod de forskellige typer.

Anmeld

29. oktober 2012

Kris89

tarkoflen skriver:

Hver sin mening det er jo det gode ved debatter

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

La´chrissen skriver:

Ja det er rigtig træls at undvære hende, men det er efterhånden længe siden hun tabte kampen. 11 år den 18. December.
Og så har jeg også mistet andre til sygdommen, så der skal bare samles mere ind til det, så der kan komme en kur mod de forskellige typer.

Det var da også en ualmindelig hårdt tidspunkt at miste , men det er det jo nok ligegyldigt hvornår det er!

Anmeld

29. oktober 2012

heaven

jeg har støttet med 5oo kr, og er medlem... har selv en mor der er meget kræftsyg, og har mistet mange i familien til det LORT!!!!

Jannie

Anmeld

29. oktober 2012

tarkoflen

heaven skriver:

jeg har støttet med 5oo kr, og er medlem... har selv en mor der er meget kræftsyg, og har mistet mange i familien til det LORT!!!!

Jannie

Det er så meget en lortesygdom!

Det gør mig ondt at høre, at din mor er syg, jeg håber hun kan komme ovenpå igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.