Støtter du Knæk canceren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Tanjadamgaard

Ja, vi har støttet den gode sag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

tarkoflen

Benjamins'mor skriver:

Hehe.
Jeg troede tøjet i de containere røg ned til dem. Der kan man bare se.

Jeg er ikke 100% sikker men næsten det er jo også fint hvis den kan tjene penge til at sende afsted

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

Tanjadamgaard skriver:

Ja, vi h

ar støttet den gode sag 

Anmeld

28. oktober 2012

Zelinasmor

både min kæreste og jeg støttede i går

Anmeld

28. oktober 2012

MortilElias2010

Godaften piger

Jeg er jo så nysgerrig, så jeg smider lige en afstemning op

Støtter du knæk canceren?

Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor ikke?

Jeg må hellere lægge ud, ja jeg har støttet. Jeg har indbetalt 200 kr. på det girokort der er kommet ind ad brevsprækken og lagt to lodder i puljen a 25 kr. i det der gevinst halløj der har kørt på GO morgen dk.

Jeg har mistet min bedstefar, morfar, en klassekammerat da jeg gik i folkeskole og flere af mine venner og veninder har mistet forældre til den forfærdelige sygdom! Der ud over har min far haft kræft og blev heldigvis helbredt, takke være den forskning der hele tiden kæmper for at finde de bedste behandlinger, derfor støtter jeg

Har ikke mistet til kræft. Men har deltaget i konkurrencen om en bil og Rasmus Seebach intim koncert, via SMS! 

Min mor er overlæge/afdelingsleder på kræftafdelingen i Esbjerg så hun gør sit. 

Men farfar har fået konstateret kræft i år, det er den mildeste form så vi forventer ikke han vil dø af det, men dø med det. Også selvom det har spredt sig. 

Anmeld

28. oktober 2012

Faith

Ja selvfølgelig gør vi det!

Anmeld

28. oktober 2012

nilletøz

Ja jeg har støttet Knæk Cancer..

Jeg har cancer tit inde på livet.

Min morfar har haft cancer, min søster tabte kampen til cancer i år 2000 min moster tabte også kampen til caner i 2006

Min onkel fik fjernet sin ene lunge for år tilbage, men er nu ramt igen, i den anden lunge, men er i bedring, og håber han klare den

Jeg har deltaget i Go morgen Dk og i selve live programmet med 150 kr...

Anmeld

28. oktober 2012

Frk. Himmelblå

tarkoflen skriver:

Jeg er egentlig næsten ligeglad med hvordan der samles penge ind, bare der bliver samlet ind, i hvert fald lige til kræft tror ikke at de havde fået over 100 mio ind ellers, jeg tror rigtig meget af det er ekstra oven i det de normalt får ind... Jeg kan ikke huske hvad de plejer at samle ind, når man er rundt med raslebøssen, men ikke så meget, for der går fimaer jo ikke med i det...

Jeg vil godt give dig ret i, at de er gået lige vel amok med at ALT tv i den forgangende uge skulle handle om kræft, men selve showet har jeg ikke noget imod.

Jeg kan i hvert fald ikke blive forarget og harm over det! Det kan jeg tilgengæld af alle de gadehververe der står op og ned af strøget, som man nærmest skal flygte fra og hvis man først er kommet i klørene på dem og bliver ved med at sige ellers tak, så følger de efter en! Det kan jeg slet ikke have! Især fordi jeg synes det er lidt langt ude, at de får løn for det, tænker tit hvordan de nogensinde tjener den løn ind, for jeg har stort set aldrig set en melde sig ind på den konto!

Et tv show skal man i det mindste ikke flygte fra, der kan man som du skriver bare slukke for

Enig, enig, enig og enig.

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

xoxotasha skriver:

både min kæreste og jeg støttede i går

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

MortilElias2010 skriver:

Har ikke mistet til kræft. Men har deltaget i konkurrencen om en bil og Rasmus Seebach intim koncert, via SMS! 

Min mor er overlæge/afdelingsleder på kræftafdelingen i Esbjerg så hun gør sit. 

Men farfar har fået konstateret kræft i år, det er den mildeste form så vi forventer ikke han vil dø af det, men dø med det. Også selvom det har spredt sig. 

Du er vist en af de få heldige, hvor er det dejligt, at der stadig er nogle, der slipper for alt det der følger med!

Din mors arbejde er også virkelig vigtigt, jeg er i tvivl om hvordan min far var kommet igennem alle sine behandlinger, hvis ikke det var for de fantastiske mennsker der arbejdede på afdelingen! De var guld værd!

Dejligt at din farfar har fået en mild form!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.