Støtter du Knæk canceren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

tarkoflen

Valle81 skriver:

Ja vi støttede, en gang med 100 kr til den første bil der var på højkant, og 150 på den næste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Min mor var indsamler og jeg tror også, at Laura og jeg skal være det næste år

Anmeld

30. oktober 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Min mor var indsamler og jeg tror også, at Laura og jeg skal være det næste år

Anmeld

31. oktober 2012

nilletøz

tarkoflen skriver:

Godt at høre, at den ikke vokser!

Det er så hårdt at se til, når dem man har kært bliver syge!

Ja det er rart at vide den ikke vokser mere.. Men det kan jo desværre ske senere hen af den vokser !!

han klare den faktisk ret godt, virker til at være på toppen, dig sover han meget i perioder ..

Anmeld

2. november 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Synes det er en god måde, hvorpå man kan hjælpe

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Baagøe skriver:

Synes det er en god måde, hvorpå man kan hjælpe

Helt enig

Anmeld

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Godaften piger

Jeg er jo så nysgerrig, så jeg smider lige en afstemning op

Støtter du knæk canceren?

Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor ikke?

Jeg må hellere lægge ud, ja jeg har støttet. Jeg har indbetalt 200 kr. på det girokort der er kommet ind ad brevsprækken og lagt to lodder i puljen a 25 kr. i det der gevinst halløj der har kørt på GO morgen dk.

Jeg har mistet min bedstefar, morfar, en klassekammerat da jeg gik i folkeskole og flere af mine venner og veninder har mistet forældre til den forfærdelige sygdom! Der ud over har min far haft kræft og blev heldigvis helbredt, takke være den forskning der hele tiden kæmper for at finde de bedste behandlinger, derfor støtter jeg

Har stemt nej.

Jeg støtter aldrig noget som helst af ren princip - ikke fordi jeg ikke vil, men der går altid en del til gebyr, løn osv og det vil jeg ikke betale for.

Har selv mistet familie til kræft, så jeg ved godt hvor ondt det gør, men samtidig føler jeg heller ikke at de kommer særlig langt i deres forskning, ved godt det koster mange mange penge, men hvor mange penge skal der så lige til  Og har det på samme måde med at betale til udlandet, vi har hele tiden og konstant betalt til Afrika og hvad ved jeg - men de virker aldrig til at komme videre eller bare et skridt nærmere at være selvstændige og fungerende 

Det er trist, men nej vil bare ikke betale til noget der ikke fungere  

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

LilleNyPåVej skriver:

Har stemt nej.

Jeg støtter aldrig noget som helst af ren princip - ikke fordi jeg ikke vil, men der går altid en del til gebyr, løn osv og det vil jeg ikke betale for.

Har selv mistet familie til kræft, så jeg ved godt hvor ondt det gør, men samtidig føler jeg heller ikke at de kommer særlig langt i deres forskning, ved godt det koster mange mange penge, men hvor mange penge skal der så lige til  Og har det på samme måde med at betale til udlandet, vi har hele tiden og konstant betalt til Afrika og hvad ved jeg - men de virker aldrig til at komme videre eller bare et skridt nærmere at være selvstændige og fungerende 

Det er trist, men nej vil bare ikke betale til noget der ikke fungere  

Der er jo desværre noget der er nødt til at gå til administration men jeg håber i mit stille sind, at når der bliver samlet penge ind, så hjælper det

Der er en et sted i debatten der har linket til hvor man kan se hvor meget der går til administration, hvor meget til forskining og vist også hvormeget der går til de syge og pårørende, så der er gennemsigtighed og det synes jeg nu er meget godt

Anmeld

3. november 2012

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Der er jo desværre noget der er nødt til at gå til administration men jeg håber i mit stille sind, at når der bliver samlet penge ind, så hjælper det

Der er en et sted i debatten der har linket til hvor man kan se hvor meget der går til administration, hvor meget til forskining og vist også hvormeget der går til de syge og pårørende, så der er gennemsigtighed og det synes jeg nu er meget godt

Ja, ved godt der er noget der skal gåt il administration 

Men man ser bare så tit at meget mere end lovet går til administration - jeg har tit hørt at al indsamling går til fonden og ikke administrationen og inde i mig selv tør jeg bare ikke tro på sådan nogle ting - og jeg vil helst ikke lyves for så bliver jeg endnu mere tvær end i forvejen 

Har før stået over for en fra et eller andet, og han fik sagt 2 forskellige ting om hvor hans løn kommer fra og jeg havde klart meldt ud at jeg ikke vil betale hans løn - så han løj også. Det kan man bare ikke tillade sig..

Men syntes det er så flot at andre kan se ud over disse ting og støtte et godt formål, for det er jo gode formål  

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

LilleNyPåVej skriver:

Ja, ved godt der er noget der skal gåt il administration 

Men man ser bare så tit at meget mere end lovet går til administration - jeg har tit hørt at al indsamling går til fonden og ikke administrationen og inde i mig selv tør jeg bare ikke tro på sådan nogle ting - og jeg vil helst ikke lyves for så bliver jeg endnu mere tvær end i forvejen 

Har før stået over for en fra et eller andet, og han fik sagt 2 forskellige ting om hvor hans løn kommer fra og jeg havde klart meldt ud at jeg ikke vil betale hans løn - så han løj også. Det kan man bare ikke tillade sig..

Men syntes det er så flot at andre kan se ud over disse ting og støtte et godt formål, for det er jo gode formål  

Dem der står og samler ind nede på strøget dem giver jeg ingenting for! For de står der ikke af deres hjertes godhed, de står der fordi de får penge for det, og det kan jeg bare slet ikke have! Lad være med at stå og spille hellig og godgørende og følge efter mig, fordi en del af din løn muligvis er provision og jeg tror simpelthen ikke, at de kan tjene deres egen løn ind!

Så hellere kræftens bekæmpelse hvor man kan se hvad der går til hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.