tarkoflen skriver:
Godaften piger
Jeg er jo så nysgerrig, så jeg smider lige en afstemning op 
Støtter du knæk canceren?
Hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor ikke?
Jeg må hellere lægge ud, ja jeg har støttet. Jeg har indbetalt 200 kr. på det girokort der er kommet ind ad brevsprækken og lagt to lodder i puljen a 25 kr. i det der gevinst halløj der har kørt på GO morgen dk.
Jeg har mistet min bedstefar, morfar, en klassekammerat da jeg gik i folkeskole og flere af mine venner og veninder har mistet forældre til den forfærdelige sygdom! Der ud over har min far haft kræft og blev heldigvis helbredt, takke være den forskning der hele tiden kæmper for at finde de bedste behandlinger, derfor støtter jeg 
Har stemt nej.
Jeg støtter aldrig noget som helst af ren princip - ikke fordi jeg ikke vil, men der går altid en del til gebyr, løn osv og det vil jeg ikke betale for.
Har selv mistet familie til kræft, så jeg ved godt hvor ondt det gør, men samtidig føler jeg heller ikke at de kommer særlig langt i deres forskning, ved godt det koster mange mange penge, men hvor mange penge skal der så lige til
Og har det på samme måde med at betale til udlandet, vi har hele tiden og konstant betalt til Afrika og hvad ved jeg - men de virker aldrig til at komme videre eller bare et skridt nærmere at være selvstændige og fungerende 
Det er trist, men nej vil bare ikke betale til noget der ikke fungere 
Anmeld