Støtter du Knæk canceren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Har ikke støttet i år da økonomien ser lidt anerledes ud end hvad det har gjort de andre gange (synes egentlig også det er dumt at der er sidst på måneden det skal afholdes?)

Og jeg troede faktisk at mindste beløbet var 150 kr., men det er det åbenbart ikke?

Well, jeg plejer at støtte og smider også altid småmønter i bøtterne rundt omkring

I løbet af ugen har man kunne donere 25 kr. kr på SMS stemmer til et gevinstlotteri på GO morgen dk og GO aften dk

Og jeg synes faktisk det er lidt noget pjat, at det er minimum 150 kr. der kan doneres... For det afskærer jo nogen desværre!

Det burde være SMS koder til eksempelvis 25,- 50,- og 100,- så er der nok lidt flere der ville tænke, at det kunne man undvære

Og du har da helt ret i at det er fjollet af dem at afholde det sidst på måneden! Det havde jeg ikke lige overvejet! Det er ikke en god marketingafdeling de har haft inde over der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

anynom

Selvfølgelig har jeg støttet i aften! Vi skal have gjort noget ved den skrækkelige sygdom.
Min farmor havde kræft i tarmene, det var dog ikke det som slog hende ihjel, men så hende lide mange år.

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

JulieWH skriver:

Selvfølgelig har jeg støttet i aften! Vi skal have gjort noget ved den skrækkelige sygdom.
Min farmor havde kræft i tarmene, det var dog ikke det som slog hende ihjel, men så hende lide mange år.

Ja vi skal nemlig så

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

tarkoflen skriver:

Det betyder ikke så meget om det er gennem showet, alt hvad der doneres går til et godt formål

Lige præcis.

Køber da også nogle gange bøger til min søn i røde kors. Det går også til et godt formål, kan bare ikke lige huske hvad.

Anmeld

28. oktober 2012

grinny

tarkoflen skriver:

I løbet af ugen har man kunne donere 25 kr. kr på SMS stemmer til et gevinstlotteri på GO morgen dk og GO aften dk

Og jeg synes faktisk det er lidt noget pjat, at det er minimum 150 kr. der kan doneres... For det afskærer jo nogen desværre!

Det burde være SMS koder til eksempelvis 25,- 50,- og 100,- så er der nok lidt flere der ville tænke, at det kunne man undvære

Og du har da helt ret i at det er fjollet af dem at afholde det sidst på måneden! Det havde jeg ikke lige overvejet! Det er ikke en god marketingafdeling de har haft inde over der

Ja, har også lige fundet ud af det med de der SMS konkurrencer

Men ja, der er mange der bare ikke lige har 150 kr., og det har jeg desværre heller ikke lige denne gang. En SMS kode med forskellige beløb ville være meget bedre og tror faktisk de ville få så mange småbeløb er det nok skulle give lige så meget

Haha, ja dårlig marketing, det er ikke helt gennemtænkt  

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis.

Køber da også nogle gange bøger til min søn i røde kors. Det går også til et godt formål, kan bare ikke lige huske hvad.

Det er heller ikke nemt med røde kors, for det er jo både i forhold til børn og medicin i udlandet og sorg grupper og hjælp til udsatte børn her hjemme, og sikkert meget mere, de spænder vidt

Anmeld

28. oktober 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Men ja, der er mange der bare ikke lige har 150 kr., og det har jeg desværre heller ikke lige denne gang. En SMS kode med forskellige beløb ville være meget bedre og tror faktisk de ville få så mange småbeløb er det nok skulle give lige så meget

Nej jeg tænker også, at de ville få det samme ind, hvis der også var mindre beløb men måske de har undersøgt det... Meeen tror nu der er en del derude, der godt kan undvære 25 kr. men synes 150 kr. er mere end hvad budgettet lige kan trække !

Måske man skulle overveje at sende dem en mail og sige at næste gang, ville det være smart at lægge en uge senere

Anmeld

28. oktober 2012

VIPpigen

Altid... Og som noget nyt i år har jeg tøj på auktion på fb...
Jeg blev kontaktet af nogen som har lavet auktioner på fb, om jeg ville donere noget, og lå inde med 2 par bukser som en køber ikke betalte for... Efter 5 min overvejelse vælger jeg at donere bukserne, og som noget nyt støtte på den måde også... Jeg donere altid penge, og køber gerne deres smykker. Så hvorfor ikke prøve noget nyt. Bukserne kan der bydes på endnu;-)

Anmeld

28. oktober 2012

VIPpigen

grinny skriver:

Der var sms på 50 kr... Den hed rejse2 og du kunne vinde en uges krydstogt

Anmeld

28. oktober 2012

Benjamins'mor

tarkoflen skriver:

Det er heller ikke nemt med røde kors, for det er jo både i forhold til børn og medicin i udlandet og sorg grupper og hjælp til udsatte børn her hjemme, og sikkert meget mere, de spænder vidt

Okay . troede faktisk alt gik til børn i Afrika.

Det ved jeg de der tøjkontainere gør.

Så hvis Benjamin har noget Tøj der måske har en lille dum plet som ikke kan gå af, så sender jeg det den vej i stedet for at smide det ud. For de er jo ligeglade med en lille plet de er bare glade for at få tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.