Hvad får dit barn på i autostolen når det er koldt (overtøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

sarahb

Det samme som de skal have på når de er ude og lege, hvis vi kører i inst.
Hvis vi skal ud og handle mm så er det bare en jakke.
Vil aldrig give specielt tøj på blot fordi de skal sidde i autostolen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Autostol.dk

sarahb skriver:

Det samme som de skal have på når de er ude og lege, hvis vi kører i inst.
Hvis vi skal ud og handle mm så er det bare en jakke.
Vil aldrig give specielt tøj på blot fordi de skal sidde i autostolen.

ok. Mange tak for dine bemærkninger.

Anmeld

29. oktober 2012

Frøken J.

Autostol.dk skriver:

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad du giver dit barn på af overtøj i autostolen her i vinterperioden.

Du må meget gerne skrive, om du tænker over, hvad dit barn har på i autostolen når det koldt.

Om du blot giver dit barn det samme overtøj på, som det løber rundt og leger i eller der er dybere tanker bagved valget.

På forhånd tak og god weekend.

Som udgangspunkt en TYND jakke og så dynen over eller andet, fordi jeg ikke synes det er sikkert nok hun har en kæmpe jakke på, for så kan jeg ikke stramme selerne nok ind. Og så et par sko og en hue

Anmeld

29. oktober 2012

Valle81

Mine får ikke andet end deres eget tøj på, varmer altid bilen op på forhånd og synes tit at hvis man har sidder i en bil med sit overtøj på så fryser man mere når man kommer ud. Hvis vi har glemt at varme bil op, så får de fleecejakke på. Det skal være noget når der ikke er for stort så de bliver helt most

Anmeld

29. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad du giver dit barn på af overtøj i autostolen her i vinterperioden.

Du må meget gerne skrive, om du tænker over, hvad dit barn har på i autostolen når det koldt.

Om du blot giver dit barn det samme overtøj på, som det løber rundt og leger i eller der er dybere tanker bagved valget.

Alm vinter jakke hvor hatten er knappet af og den er blot lukket og ikke lynet, da den så deved er nemmere at åbne lidt op for hende undervejs.

Hadder den sidder ned af hendes ryg og pukler.

Hun har ikke en dyne jakke på da den vil fylde alt for mget og som regl er de så lange i krop, at hun vil side af numse til i autostol...

Farmors hjemmestrik tæppe over ben og/eller sine stonz boots på.

Har altid tænkt meget over hvad de får på i stol og begge børn har hen over sommer'n siddet med aerosleep underlag, for at få luft omkring ryggen.

Dertil bliver begge stole også på varme sol dage overtrukket med et hvidt/lyst stræklagen (barnevogns str)

Vi har også fyr i bil vi tænder på kolde dage, så motor/bil er bare list lun..

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

Nu er det sjældent vi bruger autostol, men ville nok vælge en fleecejakke og måske en dyne el. Tæppe. Noget der nemt kan justeres  undervejs

Anmeld

29. oktober 2012

Giraffen

Hej,

her er det fleecedragt og elefanthue vi får hurtigt bilen varm så det skal heller ikke være alt for varmt for hende + vi har bilen i indkørslen så hun skal ikke så langt (barnet er 7,5 md)

Anmeld

29. oktober 2012

Autostol.dk

Frøken J. skriver:

Som udgangspunkt en TYND jakke og så dynen over eller andet, fordi jeg ikke synes det er sikkert nok hun har en kæmpe jakke på, for så kan jeg ikke stramme selerne nok ind. Og så et par sko og en hue

Meget fornuftigt - for det kan være rigtig svært, at spænde selerne godt nok med stort overtøj.

Anmeld

29. oktober 2012

Skouboe

Autostol.dk skriver:

Den må jeg lige undersøge. Lyder lidt som en Sitbag

Ja, bortset fra at cuddleposen er meget nemmere til de små. Jeg blev aldrig helt gode venner med sitbag'en. Ulempen er at cuddleposen sidder fast i stolen, så den er kun god til den lille autostol som man som regel tager med.

Anmeld

29. oktober 2012

Autostol.dk

Skouboe skriver:

Ja, bortset fra at cuddleposen er meget nemmere til de små. Jeg blev aldrig helt gode venner med sitbag'en. Ulempen er at cuddleposen sidder fast i stolen, så den er kun god til den lille autostol som man som regel tager med.

Ok - mange tak for Info.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.