Hvad får dit barn på i autostolen når det er koldt (overtøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad får dit barn på i autostolen når det er koldt (overtøj)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.194 visninger
66 svar
4 synes godt om
26. oktober 2012

Autostol.dk

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad du giver dit barn på af overtøj i autostolen her i vinterperioden.

Du må meget gerne skrive, om du tænker over, hvad dit barn har på i autostolen når det koldt.

Om du blot giver dit barn det samme overtøj på, som det løber rundt og leger i eller der er dybere tanker bagved valget.

På forhånd tak og god weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

FruHolm <3

Autostol.dk skriver:

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad du giver dit barn på af overtøj i autostolen her i vinterperioden.

Du må meget gerne skrive, om du tænker over, hvad dit barn har på i autostolen når det koldt.

Om du blot giver dit barn det samme overtøj på, som det løber rundt og leger i eller der er dybere tanker bagved valget.

flyverdragt hvis vi er på vej i skoven eller anden udendørs aktivitet

dunjakke/vinterjakke når vi køre ud og handle osv

Fleecetrøje og tæppe hvis vi skal ud på en lang køretur( det kan hurtigt blive for varmt med jakke/flyverdragt når bilen bliver varm, så tæppet er indtil bilen har fået en god temperatur/til når vinduet er åbent for frisk luft  

Anmeld

26. oktober 2012

Autostol.dk

MinBabyOscar <3 skriver:

Fleecetrøje og tæppe hvis vi skal ud på en lang køretur( det kan hurtigt blive for varmt med jakke/flyverdragt når bilen bliver varm, så tæppet er indtil bilen har fået en god temperatur/til når vinduet er åbent for frisk luft  

Super - og mange tak for delingen af dine/jeres tanker.

Anmeld

26. oktober 2012

Wimmie

Autostol.dk skriver:

Hej,

Hun har sin vinterjakke på for tiden (dunjakke) for der bliver hurtigt varmt i bilen. Når det bliver endnu koldere vil jeg nok putte hende i en fleecedragt/uldragt og evt. med et tæppe over. Hvis jeg skal køre langt kan jeg altid holde ind til siden og mærke efter om hun får det for varmt og taget noget tøj af hende 

Anmeld

26. oktober 2012

Rockertand

Vi har oliefyr i bilen, så den yngste har kun varmt tøj på for ikke at fryse, når vi skal ud og ind ad bilen, og der bruger vi en lækker vantefleecedragt. De ældste har bare almindelige jakker på.

Anmeld

26. oktober 2012

Kofoed.

Fleecedragt, altså med ben. Anastasia er et meget varmt barn.

Anmeld

26. oktober 2012

Ryberg

Jeg synes den er svær at svare konkret på..

For jeg VED at han helst ikke skal sidde med tyk jakke osv. på, fordi så sidder han ikke ordentligt fast..

Men må indrømme, at hvis jeg henter ham i dagplejen og vi bare skal de 3-4 km. hjem, så sidder han med den varme jakke på.

Men er turen længere væk end 10 km. tager jeg jakken af ham og han sidder gerne med en pude, putteklud eller tæppe....

Anmeld

26. oktober 2012

Plysbjørnen

Jeg har skrevet andet, for det kommer an på hvad vi skal... skal de i børnehave står den på flyverdragter... Skal vi bare på besøg hos nogen så er det er tyk vinterjakke...

Anmeld

26. oktober 2012

Maja_4000

MinBabyOscar <3 skriver:

Det samme her

Anmeld

26. oktober 2012

FruHolm <3

Maja_4000 skriver:

Det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.