Hvad får dit barn på i autostolen når det er koldt (overtøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Autostol.dk skriver:

Nu bliver det snart koldt igen og derfor er dette relevant at bringe op igen.

Derudover kan jeg oplyse, at der indenfor 14 dage vil komme en spændende test om køreposer - så overvejer du, at købe en kørepose, så vendt lige lidt 

Fleecedragt. Og dynen også, hvis det er på vej hjem om aftenen, men det er mest for hyggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Efterårsvejr: termojakke

Vinter: vinterjakke eller flyverdragt, hvis vi er på vej ud og kælke.

Hvis vi kører langt har de jakken af og det er på alle tidspunkter af året

Anmeld

9. oktober 2013

Autostol.dk

Mor11 skriver:

Fleecedragt. Og dynen også, hvis det er på vej hjem om aftenen, men det er mest for hyggen

Tak for svar - ja det er bestemt hyggeligt med dynen - det har vores søn også.

Anmeld

9. oktober 2013

Faith

De to store på 3 får tykke trøjer på og tæpper over sig hvis det er rigtig koldt.

Den mindste på 16 måneder får en fleecedragt på og et tæppe.

Har aldrig brugt flyverdragter i bilen da jeg synes det er svært at få lukket selerne i autostolen når de har kæmpe flyverdragter eller vinterjakker på. Og så tror jeg altså også det er langt mere behageligt at have fleecedragt/trøje/tæpper på. I hvert fald hvis der skal køres langt.

Anmeld

9. oktober 2013

FruJacobsen

Min søn får et tyndt sæt uldtøj fra GudrunGudrun (Ovitar) på i bilen om vinteren. Jeg ville ikke selv bryde mig om at sidde i stor jakke eller flyverdragt og støvler i bilen, så det skal han heller ikke...

Anmeld

9. oktober 2013

FamilenStorm

Autostol.dk skriver:

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad du giver dit barn på af overtøj i autostolen her i vinterperioden.

Du må meget gerne skrive, om du tænker over, hvad dit barn har på i autostolen når det koldt.

Om du blot giver dit barn det samme overtøj på, som det løber rundt og leger i eller der er dybere tanker bagved valget.

På forhånd tak og god weekend.

Vi har oliefyr i bilen, så vi tænder gerne for det inden vi skal køre, så bilen er dejlig varm når vi skal afsted.. Så den store har almindelig jakke på og den lille en flecejakke og så har han et lille tæppe til benene..

Anmeld

9. oktober 2013

-Sigrid-

Vi har en SitBag til om vinteren og en "pude" som ventilere til om sommeren Og den bruger vi også lige nu, forresten

Anmeld

9. oktober 2013

Autostol.dk

Faith skriver:

De to store på 3 får tykke trøjer på og tæpper over sig hvis det er rigtig koldt.

Den mindste på 16 måneder får en fleecedragt på og et tæppe.

Har aldrig brugt flyverdragter i bilen da jeg synes det er svært at få lukket selerne i autostolen når de har kæmpe flyverdragter eller vinterjakker på. Og så tror jeg altså også det er langt mere behageligt at have fleecedragt/trøje/tæpper på. I hvert fald hvis der skal køres langt.

Ja og så er det meget sikre end flyverdragt/dunjakke - så en god og fornuftig løsning.

Anmeld

9. oktober 2013

Chris86

Uld-anoraker

Anmeld

9. oktober 2013

Autostol.dk

-Sigrid- skriver:

Vi har en SitBag til om vinteren og en "pude" som ventilere til om sommeren Og den bruger vi også lige nu, forresten

Den er med i testen - så den er jeg spændt på at se, hvordan den klare sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.