Hvad får dit barn på i autostolen når det er koldt (overtøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

Autostol.dk

Super.. Mange tak for jeres stemme og svar.

Lad der endelig komme mange flere stemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Autostol.dk

Til jer, der har skrevet "Dunjakke" - hvor tyk vil i så mene, at jeres jakker er?

Er det store tykke dunjakker, som man se de 15-16 årige har på eller er de slet ikke så tykke.

på forhånd tak.

Anmeld

29. oktober 2012

Autostol.dk

Den får lige en tur op, så der kan komme lidt flere stemmer..

Anmeld

29. oktober 2012

Skouboe

Vi brugte cuddleposen - verdens mest geniale opfindelse til den lille 0-9 kg's autostol.

Anmeld

29. oktober 2012

Moar2011

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad du giver dit barn på af overtøj i autostolen her i vinterperioden.

Du må meget gerne skrive, om du tænker over, hvad dit barn har på i autostolen når det koldt.

Om du blot giver dit barn det samme overtøj på, som det løber rundt og leger i eller der er dybere tanker bagved valget.

På forhånd tak og god weekend.

Vi har et varmt barn ..

den lille tur ind til hans vuggestue - har han en fleece jakke på og en stof elefant hue.
hvis vi skal køre langt, har han det samme på. - måske et tæppe, and på hvor koldt der er.
vinter jakke og flyverdragt venter vi liiige lidt med endnu, det er alt for varmt her.

flyverdragt har han på når han er ude og lege i vuggestuen

Anmeld

29. oktober 2012

Autostol.dk

Skouboe skriver:

Vi brugte cuddleposen - verdens mest geniale opfindelse til den lille 0-9 kg's autostol.

Den må jeg lige undersøge. Lyder lidt som en Sitbag

Anmeld

29. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt fleecetrøje+ tæppe

Hun falder oftest i søvn i bilen, og så køre Vi jo med varme på også, derfor tænker jeg at det fint uden mere.
Er det vinter og med sne udenfor har jeg for det meste altid en flyverdragt i bilen, i tilfælde af at vi skulle køre fast et eller andet sted.

Da hun var mindre, fik hun oftest flyverdragten på inden vi tog afsted, hvis det var en kort køretur og hun skulle pakkes direkte ned i klapvognen når Vi kom frem.

Anmeld

29. oktober 2012

Autostol.dk

LouiseVous skriver:

Jeg har stemt fleecetrøje+ tæppe

Hun falder oftest i søvn i bilen, og så køre Vi jo med varme på også, derfor tænker jeg at det fint uden mere.
Er det vinter og med sne udenfor har jeg for det meste altid en flyverdragt i bilen, i tilfælde af at vi skulle køre fast et eller andet sted.

Da hun var mindre, fik hun oftest flyverdragten på inden vi tog afsted, hvis det var en kort køretur og hun skulle pakkes direkte ned i klapvognen når Vi kom frem.

Mange tak

Anmeld

29. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har svaret andet,da hun sidste år sad i en 'puttepose',hvilket vi var meget glade for,men tror ikke hun kan bruge den iår,så ind til videre har hun sin dyne med ( eller den har hun med over alt,lige gyldig årstid ).

Anmeld

29. oktober 2012

Autostol.dk

mea skriver:

Jeg har svaret andet,da hun sidste år sad i en 'puttepose',hvilket vi var meget glade for,men tror ikke hun kan bruge den iår,så ind til videre har hun sin dyne med ( eller den har hun med over alt,lige gyldig årstid ).

Det er da også hyggeligt med en dyne :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.