Hvorfor skal Ipad være en undskyldning for stavefejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Kay

isabellasmor skriver:

Der er jeg ligeså undrende... Hvis man ikke bryder sig om det, må man jo lade vær med og læse det.. Men hold da op , siger jeg bare 

lige så med denne tråd... hvis du ik bryder dig om det kan du ladevære med at læse den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Camulla

rikkeregnbue skriver:

Jeg har også slået det fra på min iphone

Hvordan slår man det fra?? Vidste jeg ikke man kunne...? 

Anmeld

26. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Camulla skriver:

Hvordan slår man det fra?? Vidste jeg ikke man kunne...? 

Jeg har lige fundet det på min telefon. 

Gå ind indstillinger, generelt og så tastatur. Så kommer den frem derinde så du kan slå den fra :-)

Anmeld

26. oktober 2012

isabellasmor

Kay skriver:

lige så med denne tråd... hvis du ik bryder dig om det kan du ladevære med at læse den

Anmeld

26. oktober 2012

signe.

isabellasmor skriver:

Der er jeg ligeså undrende... Hvis man ikke bryder sig om det, må man jo lade vær med og læse det.. Men hold da op , siger jeg bare 

Hvis du vil være sød at læse overskriften på mit indlæg, det handler IKKE om stavefejl!

bevares, jeg staver da også sommetider forkert, det her handler om at man giver sit udstyr skylden.. 

Anmeld

26. oktober 2012

isabellasmor

signe. skriver:

Hvis du vil være sød at læse overskriften på mit indlæg, det handler IKKE om stavefejl!

bevares, jeg staver da også sommetider forkert, det her handler om at man giver sit udstyr skylden.. 

Og det er også det jeg mener..... Hold da op, at man kan gå op i dét... Jeg gør da det samme.. For det ER min iPhone der laver om i ordene... 

Anmeld

27. oktober 2012

signe.

isabellasmor skriver:

Og det er også det jeg mener..... Hold da op, at man kan gå op i dét... Jeg gør da det samme.. For det ER min iPhone der laver om i ordene... 

Men det er vel dit "ansvar" så at tjekke når du ved den laver om... Men tror bare vi lukker den her

Anmeld

27. oktober 2012

Kay

isabellasmor skriver:

jamen det er jo precis det samme!!

Anmeld

27. oktober 2012

modesty

signe. skriver:

Ja, nu har jeg altså undret mig længe nok.

i en del indlæg synes jeg at man ofte falder over indlæg som slutter med, undskyld stavefejl jeg er på fra min ipad.

øhhh...?

et er at man ikke kan springe i det man har skrevet og dermed rette hvis man har ramt forkerte taster, men man kan da godt slette, der er en fin lille knap, en pil med et kryds på.

det er ikke decideret for at ramme nogen, men synes ikke man kan kaste skylden på ipaden, når det nu engang er en selv der skriver

og jep, dette indlæg er skrevet fra en ipad, så hvis der er stavefejl er det helt min egen skyld

Man kan da sagtens springe i det man har skrevet.

Det handler vel bare om dovenskab - at folk ikke gider rette.

Det er da ligemeget så længe det ikke er alt for grelt.

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

RiUL skriver:

Og hvorfor er det at folk skal ha så travlt med andres stavefejl? 

Sjovt det tænkte jeg os... Tror jeg vil til at starte mine svar med- Undskyld jeg er ordblind, skriver fra telefon og sidder på lokum så gider desværre ikke rette stavefejl da jeg alligevel ikke får karakter for detbum bumh haha haha haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.