Hvorfor skal Ipad være en undskyldning for stavefejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

signe.

Månsson skriver:

Sjovt det tænkte jeg os... Tror jeg vil til at starte mine svar med- Undskyld jeg er ordblind, skriver fra telefon og sidder på lokum så gider desværre ikke rette stavefejl da jeg alligevel ikke får karakter for detbum bumh haha haha haha

Igen, det er IKKE stavefejlene denne tråd handler om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2012

Lady Marion <3

Jeg er bedøvende ligeglad med om folk laver stavefejl fordi de er ord blinde , skriver fra iphone eller pad. eller om de bruger det som undskyldning   Kan jeg læse det læser jeg det , ellers går jeg udenom . Det kan ikke bekymre mig eller irritere mig mindre

Anmeld

27. oktober 2012

L&V

signe. skriver:

Nej det er jeg klar over

Anmeld

27. oktober 2012

LinLin

Hvis jeg skrev 'undskyld stavefejl - jeg skriver fra min nye ipad' ville det bestemt ikke være for at blære mig (der er jo også maaaange mennesker der har sådan een ) men for at forklare at jeg måske ikke lige havde sat mig ind i alle funktioner endnu - inkl. Stavekontrol/ordretning

Anmeld

28. oktober 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Jeg har ikke ipad og det har manden heller ikke

Nej, men 20% af alle danske husholdninger har idag min. 1 tablet. Det synes jeg er pænt mange 

Anmeld

28. oktober 2012

Pige2009

signe. skriver:

Hvad handler den så om? Overskriften siger da, at den handler om stavefejl og ligeledes din indledning 

Anmeld

28. oktober 2012

Pige2009

**Ønskebabyen skriver:

Nej, det er jeg klar over. Men jeg synes bare ofte at det er sådan, at folk lige skal nævne deres iPads....

Det lægger jeg nu aldrig mærke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.