YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

hehe oooooohhhh NOOOOOOoooooo!!!!

ja nemlig.. det siger jeg også jeg er glad for jeg er mig, så bliver jeg ikke det sidste jeg husker, jeg bliver det sidste jeg oplever hehe

men hvis du ved hvordan man får bugt med pest, så giv mig lige opskriften hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Nettemor

Laulund87 skriver:

Jamen så kom du endelig med alle dine negative kommentarer.. Det er det der gør baby.dk sååå hyggelig.

Er enig her.. Der er i perioder såååå mange debatter om at man ikke føler sig vel taget imod.. Heldigvis er Dustmuz da en af dem der kan klare det

Anmeld

22. oktober 2012

Majbrit P

Nettemor skriver:

Jeg skriver heller ikke mange indlæg om mit barn. Nærmest ingen. Jo da guldkorn men ellers bruger jeg mest den kreative debat og så svarer jeg hvor jeg kan.. Hører jeg så heller ikke til herinde? Fordi jeg hellere vil skrive om hækle opskrifter osv en om ble udslæt?

Jo du gør. Jeg synes bare det er underligt at han har valgt denne side, med de ting han skriver. Andre mødre skriver jo om kreative ting.. 

Anmeld

22. oktober 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

haha... super cool beskrivelse 

Hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

Er enig her.. Der er i perioder såååå mange debatter om at man ikke føler sig vel taget imod.. Heldigvis er Dustmuz da en af dem der kan klare det

jeg kan klare næsten ALLE..

selv dem som ikke kan klare mig, klare jeg snildt hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Nettemor skriver:

Jamen det hidser mig ærlig talt op for hvem skal gøre sig til dommer over hvem der må være herinde

Ja heldigvis

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

Det lyder fint.. men med den ekstra bagage kommer du da først til jul.. så husk lige julegaver hehe

Haha! Julen holder hjemme, så hvis nu jeg tager omvej over grænsen, holder jul hjemme - så kan jeg måske være hos jer til nytår?  Så behøver jeg heller ikke medbringe julegaver

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Laulund87 skriver:

Jamen det hidser mig ærlig talt op for hvem skal gøre sig til dommer over hvem der må være herinde

Ja heldigvis

MIG MIG MIG MIG MIG

jeg vil være dommer hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Haha! Julen holder hjemme, så hvis nu jeg tager omvej over grænsen, holder jul hjemme - så kan jeg måske være hos jer til nytår?  Så behøver jeg heller ikke medbringe julegaver

Det rigtigt nok..
men så kommer du til at holde nytår med mine svigerforældre..

vi skal have noget laks med grøntsager og sårn noget mærkelig usundt noget hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Dustmuz skriver:

MIG MIG MIG MIG MIG

jeg vil være dommer hehe

Du er nok også en bedre kandidat end.. Ja hende den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.