YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

jamen du hvorfor ikke bare tage toget..
vi har gæsteseng til dig hvis det skulle være.. og hvis du vil have venner med, så er der gæsteværelser også

Det er billigere at løbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Majbrit P

Laulund87 skriver:

Og jeg giver bare min mening til det du skriver.. Gå udenom hans tråd hvis den ikke siger dig noget, kan slet ikke forstå du går op i det. Han har jo faktisk et barn, men ja det vidste du ikke, det går du bare ud fra.

Synes også det er skægt du mener mænd hører til Bilgalleri og kvinder hører til herinde. Vi er ikke i 50'erne længere

Jeg er ikke feminist? For mig er 50'er også i dag.

Jeg har RET til at kommentere dette indlæg da jeg synes det er mærkeligt? det er offentligt. 

Og nej jeg hopper ikke over mærkelige indlæg, jeg kommentere dem. Ellers burde man sgu ikke oprette en debat hvis man ikke kan tage negative kommentare. 

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Nettemor skriver:

Ja det ved jeg Ved også at vi ikke så nemt får bugt med Dustmuz Ukrudt forgår ikke så nemt

UKRUDT.. kan du sige en pest hehe..
jeg forgår ALDRIG.. never ever aldrig.. jeg bliver det sidste du husker inden du stiger til himmels hehe..

jeg er en slem plage hehe
im here to stay

Anmeld

22. oktober 2012

Nettemor

Those green eyes skriver:

Ja, men man går ud fra at han direkte ikke gider børn lige pt eftersom han er gudelykkelig over en negativ graviditetstest. det da også fint, men ser ikke hvorfor det er så fedt for os andre at læse? han har ikke skrevet noget om børn overhovedet før, kun wierd indlæg og så kommer denne? ja er ligeglad med hvad andre siger, det er jo min mening. Jeg dømmer, fordi det gør jeg, ligesom alle andre. jeg synes det er underligt, det behøves du jo ikke, men derfor gør jeg det stadig. 

Jeg skriver heller ikke mange indlæg om mit barn. Nærmest ingen. Jo da guldkorn men ellers bruger jeg mest den kreative debat og så svarer jeg hvor jeg kan.. Hører jeg så heller ikke til herinde? Fordi jeg hellere vil skrive om hækle opskrifter osv en om ble udslæt?

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Det er billigere at løbe

Rigtigt nok.. men der er jo langt og ikke sikkert vi har mere sprut om nogen dage hehe

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Those green eyes skriver:

Jeg er ikke feminist? For mig er 50'er også i dag.

Jeg har RET til at kommentere dette indlæg da jeg synes det er mærkeligt? det er offentligt. 

Og nej jeg hopper ikke over mærkelige indlæg, jeg kommentere dem. Ellers burde man sgu ikke oprette en debat hvis man ikke kan tage negative kommentare. 

Jamen så kom du endelig med alle dine negative kommentarer.. Det er det der gør baby.dk sååå hyggelig.

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

Rigtigt nok.. men der er jo langt og ikke sikkert vi har mere sprut om nogen dage hehe

Pis! Så løber jeg bare en omvej ned over grænsen først

Anmeld

22. oktober 2012

Nettemor

Dustmuz skriver:

UKRUDT.. kan du sige en pest hehe..
jeg forgår ALDRIG.. never ever aldrig.. jeg bliver det sidste du husker inden du stiger til himmels hehe..

jeg er en slem plage hehe
im here to stay

hehe oooooohhhh NOOOOOOoooooo!!!!

Anmeld

22. oktober 2012

Majbrit P

Laulund87 skriver:

Jamen så kom du endelig med alle dine negative kommentarer.. Det er det der gør baby.dk sååå hyggelig.

¨debat er debat, enten om du synes det er hyggeligt eller ej.

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Pis! Så løber jeg bare en omvej ned over grænsen først

Det lyder fint.. men med den ekstra bagage kommer du da først til jul.. så husk lige julegaver hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.