YES.. så der fest :D hehe (graviditets test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Majbrit P

rikkeregnbue skriver:

Du har lov til at have din mening, jeg stilte bare spørgsmålstegn til din mening - det har jeg måske ikke lov til?

Jo da  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Nettemor

Those green eyes skriver:

synes bare det er underligt at han har valgt en babyside når han ikke har det fjerneste med børn at gøre. 

Men VED du at han ikke har med børn at gøre?

Kan jo være han læser til pædagog eller er pædagog..

Kan jo være han har 2-4 børn med en tidligere dame..

Kan være de går med tankerne om at adoptere. Da han jo netop skriver de ønsker børn men en graviditet ikke er optimal med hans kærestes helbred pt.

Kan være de er i processen til at blive aflastnings /plejefamilie..

Altså jeg mener bare at man skal passe på med at dømme og tage stilling til hvilke emner der er relevante /tilladte her på siden. Der er netop rigtig mange mennesker herinde og derfor også mange kategorier. Han lagde den jo netop ikke under graviditet. Der er også emner hvor jeg ikke synes det er relevant for mig. Men hopper let og elegant over dem.

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dustmuz skriver:

Goodies.. hvornår kan du være her

Hvis jeg løber nu.... Well... Med den kondition jeg har - så tager det nok 10 min for hver 200 m - så om et par dage måske?  

Anmeld

22. oktober 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

takker for dit søde svar  ( er kærester med TS, som du nok ved, men blander mig ikke det store i denne tråd) vil blot sige at jeg tror der skal mere til at skræmme ham væk end det hehe

Ja det ved jeg Ved også at vi ikke så nemt får bugt med Dustmuz Ukrudt forgår ikke så nemt

Anmeld

22. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Kan være de går med tankerne om at adoptere. Da han jo netop skriver de ønsker børn men en graviditet ikke er optimal med hans kærestes helbred pt.

Altså jeg mener bare at man skal passe på med at dømme og tage stilling til hvilke emner der er relevante /tilladte her på siden. Der er netop rigtig mange mennesker herinde og derfor også mange kategorier. Han lagde den jo netop ikke under graviditet. Der er også emner hvor jeg ikke synes det er relevant for mig. Men hopper let og elegant over dem.

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Det er MIN mening? det er vel okay at fyre sin mening af i en debat.

Og jeg giver bare min mening til det du skriver.. Gå udenom hans tråd hvis den ikke siger dig noget, kan slet ikke forstå du går op i det. Han har jo faktisk et barn, men ja det vidste du ikke, det går du bare ud fra.

Synes også det er skægt du mener mænd hører til Bilgalleri og kvinder hører til herinde. Vi er ikke i 50'erne længere

Anmeld

22. oktober 2012

Majbrit P

Nettemor skriver:

Ja, men man går ud fra at han direkte ikke gider børn lige pt eftersom han er gudelykkelig over en negativ graviditetstest. det da også fint, men ser ikke hvorfor det er så fedt for os andre at læse? han har ikke skrevet noget om børn overhovedet før, kun wierd indlæg og så kommer denne? ja er ligeglad med hvad andre siger, det er jo min mening. Jeg dømmer, fordi det gør jeg, ligesom alle andre. jeg synes det er underligt, det behøves du jo ikke, men derfor gør jeg det stadig. 

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

Det virker bare SÅ negativt?

Jeg så det først og så tænkte jeg der nok var en historie bag og tjekkede dine indlæg uden nogen historie til det pågældende indlæg. Det virkede bare somom du slet ikke gad at have børn og var herre lykkelig over i ikke skulle være forældre. Og dine andre indlæg synes jeg ville være bedre hos en mandelig site. men det er min mneing

Tja, for nogen virker det måske negativt

men vi er alle af forskellig mening og gudskelov for det..

Skal ikke kunne sige hvordan det virkede eller ikke..
Så skal ikke kunne sige dig imod eller give dig ret der..

men ja vi er alle berettiget til vores mening, uanset om andre er enige eller ej..

Anmeld

22. oktober 2012

Dustmuz

rikkeregnbue skriver:

Hvis jeg løber nu.... Well... Med den kondition jeg har - så tager det nok 10 min for hver 200 m - så om et par dage måske?  

jamen du hvorfor ikke bare tage toget..
vi har gæsteseng til dig hvis det skulle være.. og hvis du vil have venner med, så er der gæsteværelser også

Anmeld

22. oktober 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

Ja det ved jeg Ved også at vi ikke så nemt får bugt med Dustmuz Ukrudt forgår ikke så nemt

haha... super cool beskrivelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.