bøllen skriver:
Tak for dit svar - og det er lige der jeg står nu.
for føler på ingen måde de er der for mig, selv om jeg flere gange har stået der når lokummet er brændt på.
og i prosecessen som smerte patient er der gået nogle ting op for mig.
Og få snakket om tingen ville ikke være en mulighed, har prøvet med min mor optil flere gange. Det ændre ingenting, for tydeligt hun ikke ser de problem stillinger jeg ser.
tror vores forventninger om familie stemmer ikke over ens. Og i den proces jeg har været igennem, er jeg nok blevet lidt koldt og kynisk i forhold til folk som ikke vil mig noget godt 
Øv hvor må det bare være uendelig hårdt for dig! Og hvis du oven i hatten så også skal døje med mange smerter, så gør det jo ikke tingene nemmere!
Har du talt med nogen om alt det du går og tumler med? Måske en professionel?
Min første tanke var, at hvis jeg skulle cutte båndet til nogen, så ville jeg have behov for at jeg havde fået fortalt hvorfor! Måske i et brev, når nu en samtale ikke er en mulighed... Så har man også god tid til at reflektere over, hvad og hvordan man får skrevet det man har at sige, uden det bliver et angreb, det er jo noget sværer når man står face to face!
Så er der ingen misforståelser eller noget man fortryder man ikke fik sagt! Og så kan din mor jo vælge at sende et brev retur eller lade være, men så har du gjort dit for at forklare hvordan du har det!
Hvis du tænker at det kan hjælpe på nogen måde, så få en udeforstående til at læse det du skriver! Så har du gjort hvad du kan for at det er skrevet på en måde, så du ikke angriber din mor, men har fået sagt det du gerne vil på en ordentlig måde!
Stort

til dig, er sikker på du nok skal komme frem til den bedste løsning for dig og din familie!