Hvad er familie for dig ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

bøllen

Du kunne jo også lave en glidende overgang, bare stoppe med at ringe, hvis der bliver ringet den anden vej så lad den ringe ud?
Så kan du få kørt dem ud på et sidespor indtil du er lidt mere afklaret, det behøver jo ikke være noget der bliver slået stort op - du kan jo bare have travlt?

vores kontakt er i forvejen meget lidt. Det er lidt mere kompliceret end lige. Grundet mange ting. 

og min erfaring er blot, at alt bliver vendt i mod mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

wamse

Hmm familie er noget underligt noget Det er smækfyldt med konflikter og det gør nogle gange skide ondt....

Min lillebror har valgt mig fra pga hans kæreste, og det har været hårdt, men jeg har valgt at være i ro med den beslutning, for fakta er at hans kæreste brugte så meget ufred i mit liv, hvilket jeg på ingen måde har brug for

Jeg har heldigvis en anden dejlig lillebror

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

wamse skriver:

Hmm familie er noget underligt noget Det er smækfyldt med konflikter og det gør nogle gange skide ondt....

Min lillebror har valgt mig fra pga hans kæreste, og det har været hårdt, men jeg har valgt at være i ro med den beslutning, for fakta er at hans kæreste brugte så meget ufred i mit liv, hvilket jeg på ingen måde har brug for

Jeg har heldigvis en anden dejlig lillebror

Når der kommer en ny ind i familien kan det være roden til alt ondt, desværre. Min kærestes søster hader mig som pesten pga. et rygte - et rygte om at jeg har sagt noget om hende, hvilket jeg bestemt ikke har. De eskalede til at jeg kontrollerer Dan, han er under tøflen, han laver ALT herhjemme, jeg er ikke velkommen i hendes hjem og Dan er ikke hendes bror. 

Alt sammen pga. et rygte som hun ikke en gang be- eller afkræftede. Nej nej - hun gik i totalt hate mode.

Så du er ikke den eneste der står i grimme situationer med søskende - jeg tror desværre det er hverdag for mange.

TS: jeg har jo givet dig mit synspunkt, men jeg ville bare lige skrive til Wamse

Anmeld

22. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

bøllen skriver:

Overvejede at gøre dette indlæg anno men vælger at lade være.

Går med rigtig mange overvejelser omkring min familie i øjeblikket. Kan mærke jeg står overfor en skille vej & nok skal træffe et valg

Vores familie liv er efterhånden så kompliceret, at jeg er bange for, at jeg er nød til at træffe et valg. Er endelig på vej op ad bakken igen efter en lang periode som sygemeldt & afklaring i forhold til arbejdsmarkedet.

I denne fase har jeg virkelig fået øjnene op for min familie, eller manglende på samme.

Så piger, HJÆLP mig.

FORTÆL hvorfor jeres familie betyder meget for jer

( tænker mor , far , søskende osv . Altså ikke jeres egen lille familie )

Eller jer der har valgt fra - Hvorfor ?

Håber virkelig nogen vil tage sig tid til at svare. På forhånd TAK

Jeg har en bøvlet familie 

Min far døde for mange år siden og hans side af familien har kun svinet ham til derefter. Eller svinet og svinet er måske så meget sagt, men de vil overhovedet ikke komme videre og siger mærkelige og åndssvage ting om hans dødsfald. Min mor valgte dengang at slå hånden af dem, men jeg har senere hen kontaktet dem i håb om bedring - men nej, de var stadig lige åndssvage og hører på. Man bliver virkelig trist og ked af at hører på dem hver gang, de har simpelthen ikke andet i hovedet og det kan jeg ikke bruge til noget.

Min mormor har en masse søskende, som så har mænd og koner og børn osv og der skal altid hakkes ned på folk på den ene eller anden måde, man glæder sig sjældent til familiesammenkomster og prøver mest af alt at finde på undskyldninger for ikke at dukke op - men det ser også dumt ud at 7 mennesker ikke kommer til samme fest, suk.

Og så har jeg en stædig onkel der har valgt os andre fra, han kan ikke se ud over hans egen næse - så igen bøvl bøvl...

Dem som jeg bare eeeeeelsker er  Min mor, min søster, min mormor og min morfar - de ville alle gøre alt for mig og jeg ville gøre alt for dem  og det er det vigtigste for mig. 

- Og så har jeg heldigvis min kærestes familie der alle er meget mere normale end min familie 

Jeg gider ikke hører på folk der er konstant negative og nedladende overfor andre, jeg har bedre ting at tage mig til  Altså man skulle næsten ikke tro at min familie faktisk er min familie 

Men vi er glade og det er det vigtigste, heldigvis skal vi kun se de andre engang imellem til familiefester hehe..

Anmeld

22. oktober 2012

wamse

Dinna88 skriver:

Når der kommer en ny ind i familien kan det være roden til alt ondt, desværre. Min kærestes søster hader mig som pesten pga. et rygte - et rygte om at jeg har sagt noget om hende, hvilket jeg bestemt ikke har. De eskalede til at jeg kontrollerer Dan, han er under tøflen, han laver ALT herhjemme, jeg er ikke velkommen i hendes hjem og Dan er ikke hendes bror. 

Alt sammen pga. et rygte som hun ikke en gang be- eller afkræftede. Nej nej - hun gik i totalt hate mode.

Så du er ikke den eneste der står i grimme situationer med søskende - jeg tror desværre det er hverdag for mange.

TS: jeg har jo givet dig mit synspunkt, men jeg ville bare lige skrive til Wamse

Det er sgu trist når sådan noget sker Jeg har altid været meget tæt med denne her bror, og ville aldrig have troet, at det skulle være sådan her.

Det er så sådan nu, at jeg skal sidde alene med mine 2 børn juleaften, for min mor vil hellere sidde med min bror og hans kæreste. Det er satme trist, at hun fravælger juleaften med hendes børnebørn når hun havde lovet noget andet.
Men sådan må det være fremover, for jeg lukker ikke dem ind i mit hjem igen.

Anmeld

22. oktober 2012

bøllen

wamse skriver:

Det er sgu trist når sådan noget sker Jeg har altid været meget tæt med denne her bror, og ville aldrig have troet, at det skulle være sådan her.

Det er så sådan nu, at jeg skal sidde alene med mine 2 børn juleaften, for min mor vil hellere sidde med min bror og hans kæreste. Det er satme trist, at hun fravælger juleaften med hendes børnebørn når hun havde lovet noget andet.

Øv hvor er det trist det skal være sådan :-(

føler med dig .

her holder vi også jul alene - men det plejer nu at være hyggeligt alligevel . 

Vil gerne indsætte KRAM men skriver fra telefonen

Anmeld

22. oktober 2012

wamse

bøllen skriver:

Øv hvor er det trist det skal være sådan :-(

føler med dig .

her holder vi også jul alene - men det plejer nu at være hyggeligt alligevel . 

Vil gerne indsætte KRAM men skriver fra telefonen

Jeg snupper lige det kram, og sender et retur til dig

Anmeld

22. oktober 2012

bøllen

wamse skriver:

Jeg snupper lige det kram, og sender et retur til dig

Takker :-)

så ærgeligt det skal være sådan :-( 

Anmeld

22. oktober 2012

Giraffen

bøllen skriver:

Har jeg prøvet  Men det virker ikke.

så tror jeg også jeg vil gøre som de andre anbefaler - ha rigtig "travlt" og lade kontakten være på et minimum...

til dig det er aldrig sjovt når folk omkring en ikke er, som man håbede

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

wamse skriver:

Det er det værste, når ikke man ser det komme. Det kom også som et chok her - de er tre søskende, der har søskende tatoveringer.

Øv!! Jeg håber at I trods alt får det hyggeligt. Så må du lære dine børn hvordan en god familie hygger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.