bøllen skriver:
Overvejede at gøre dette indlæg anno men vælger at lade være.
Går med rigtig mange overvejelser omkring min familie i øjeblikket. Kan mærke jeg står overfor en skille vej & nok skal træffe et valg 
Vores familie liv er efterhånden så kompliceret, at jeg er bange for, at jeg er nød til at træffe et valg. Er endelig på vej op ad bakken igen efter en lang periode som sygemeldt & afklaring i forhold til arbejdsmarkedet.
I denne fase har jeg virkelig fået øjnene op for min familie, eller manglende på samme.
Så piger, HJÆLP mig.
FORTÆL hvorfor jeres familie betyder meget for jer
( tænker mor , far , søskende osv . Altså ikke jeres egen lille familie )
Eller jer der har valgt fra - Hvorfor ?
Håber virkelig nogen vil tage sig tid til at svare. På forhånd TAK
Jeg har en bøvlet familie 
Min far døde for mange år siden og hans side af familien har kun svinet ham til derefter. Eller svinet og svinet er måske så meget sagt, men de vil overhovedet ikke komme videre og siger mærkelige og åndssvage ting om hans dødsfald. Min mor valgte dengang at slå hånden af dem, men jeg har senere hen kontaktet dem i håb om bedring - men nej, de var stadig lige åndssvage og hører på. Man bliver virkelig trist og ked af at hører på dem hver gang, de har simpelthen ikke andet i hovedet og det kan jeg ikke bruge til noget.
Min mormor har en masse søskende, som så har mænd og koner og børn osv og der skal altid hakkes ned på folk på den ene eller anden måde, man glæder sig sjældent til familiesammenkomster og prøver mest af alt at finde på undskyldninger for ikke at dukke op - men det ser også dumt ud at 7 mennesker ikke kommer til samme fest, suk.
Og så har jeg en stædig onkel der har valgt os andre fra, han kan ikke se ud over hans egen næse - så igen bøvl bøvl...
Dem som jeg bare eeeeeelsker er
Min mor, min søster, min mormor og min morfar - de ville alle gøre alt for mig og jeg ville gøre alt for dem
og det er det vigtigste for mig.
- Og så har jeg heldigvis min kærestes familie der alle er meget mere normale end min familie 
Jeg gider ikke hører på folk der er konstant negative og nedladende overfor andre, jeg har bedre ting at tage mig til
Altså man skulle næsten ikke tro at min familie faktisk er min familie 
Men vi er glade og det er det vigtigste, heldigvis skal vi kun se de andre engang imellem til familiefester hehe..