Carl-Emil's mor skriver:
yeaps nu er jeg back efter en del mdr pause herinde fra og hoooooold nu op hvor jeg dog undres...
Er fair nok hvis I mener jeg er totalt sart men kunne godt lige bruge svar på noget:
Er der grundlæggende manglende respekt herinde for sine medmennesker?
jeg tænker her på at jeg kan se i flere og flere salgsannoncer at folk spørg en del og der er dialog også stopper de interesserede pludselig med at svare sælger?
Jeg har også selv oplevet det på min annonce og jeg har så endda skrevet til folk for at høre om de er interesseret eller ej også ignorer folk bare ens henvendelse - er der virkelig blevet sådan herinde for så er jeg sku rigtig rigtig øv over den udvikling baby.dk har taget...
please sig jeg bare har læst nogle uheldige annoncer og været skide uheldig med dem der har skrevet på mine

Jeg er enig.
Jeg har endda oplevet at en bruger herinde ville købe 2 stykker tøj af mig. Jeg sendte kontonummer og fik hendes adresse. Efter et par dage skrev hun og spurgte om jeg havde sendt tøjet, men jeg havde ikke fået penge fra hende og da jeg skrev at jeg manglede hendes overførsel skrev hun aldrig tilbage. Jeg har efterfølgende skrevet 2 beskeder for at høre om hun stadig var interesseret og at hun gerne måtte give en tilbagemelding...begge beskeder er bare ignoreret selvom hun har været online mange gange siden.
Det synes jeg er noget svineri og lugter af at hun gerne ville have tøjet men ikke havde tænkt sig at overføre pengene 
At man kan være sig selv bekendt... 
Anmeld