hvad er der sket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

TeamRocket

Jeg synes nu ikke det er uhøfligt eller respektløst. Jeg vil næsten foretrække intet svar end indlægsdirre på mine annoncer ;-) hvis du ikke er interesseret så lad være at skrive tænker jeg altid. :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

FrkRaarup

Carl-Emil's mor skriver:

yeaps nu er jeg back efter en del mdr pause herinde fra og hoooooold nu op hvor jeg dog undres...

Er fair nok hvis I mener jeg er totalt sart men kunne godt lige bruge svar på noget:

Er der grundlæggende manglende respekt herinde for sine medmennesker?

jeg tænker her på at jeg kan se i flere og flere salgsannoncer at folk spørg en del og der er dialog også stopper de interesserede pludselig med at svare sælger?

Jeg har også selv oplevet det på min annonce og jeg har så endda skrevet til folk for at høre om de er interesseret eller ej også ignorer folk bare ens henvendelse - er der virkelig blevet sådan herinde for så er jeg sku rigtig rigtig øv over den udvikling baby.dk har taget...

please sig jeg bare har læst nogle uheldige annoncer og været skide uheldig med dem der har skrevet på mine

Måske har Køber/sælger taget den over beskeder, og derover er køber hoppet fra ? -Håber jeg da

Velkommen tilbage

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

FrkRaarup skriver:

Måske har Køber/sælger taget den over beskeder, og derover er køber hoppet fra ? -Håber jeg da

Velkommen tilbage

nu er det jo også på mine egne annonce at det er sket hvor der også ignoreres over privaten, og kan se på størstedelen af svarene herinde at din teori om at den er taget privat istedet ikke er den måde der forklare de fleste af tilfældende desværre

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

TeamRocket skriver:

Jeg synes nu ikke det er uhøfligt eller respektløst. Jeg vil næsten foretrække intet svar end indlægsdirre på mine annoncer ;-) hvis du ikke er interesseret så lad være at skrive tænker jeg altid. :-D

hmm det er altså en sjov holdning du og andre har - set med mine øjne

Vend den rundt hvis du var i en butik og du som kunde spørg ekspidenten om de har den i en anden str og ekspidenten så bare snakker videre til sin kollega og ignorer dig synes du så heller ikke det er respektløst?

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

LykkeB skriver:

Det har jeg desværre også prøvet en del gange 

synes sku det er øv

og selvom dette lyder forkert er det da "rart" at høre I er andre der oplever det samme - hvis du forstår

Anmeld

21. oktober 2012

TeamRocket

Carl-Emil's mor skriver:

hmm det er altså en sjov holdning du og andre har - set med mine øjne

Vend den rundt hvis du var i en butik og du som kunde spørg ekspidenten om de har den i en anden str og ekspidenten så bare snakker videre til sin kollega og ignorer dig synes du så heller ikke det er respektløst?

Som sælger svare jeg jo altid, det er 'kunden' jeg mener ikke behøver svare hvis han eller hun ikke er interesseret :-) så det kan ikke helt sammenlignes i min verden.

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

TeamRocket skriver:

Som sælger svare jeg jo altid, det er 'kunden' jeg mener ikke behøver svare hvis han eller hun ikke er interesseret :-) så det kan ikke helt sammenlignes i min verden.

det er da fuldstændig alm gensidig respekt at man svare?

kan slet ikke forstå at man mener man som køber kan tillade sig ikke at svare

Anmeld

21. oktober 2012

FrkRaarup

Carl-Emil's mor skriver:

nu er det jo også på mine egne annonce at det er sket hvor der også ignoreres over privaten, og kan se på størstedelen af svarene herinde at din teori om at den er taget privat istedet ikke er den måde der forklare de fleste af tilfældende desværre

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

FrkRaarup skriver:

lige præcis og rigtig øv især på en side som denne hvor man burde mene der var en større kontakt

Anmeld

21. oktober 2012

LykkeB

Carl-Emil's mor skriver:

synes sku det er øv

og selvom dette lyder forkert er det da "rart" at høre I er andre der oplever det samme - hvis du forstår

Ja, sådan har jeg det også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.