hvad er der sket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

FrkRaarup

Carl-Emil's mor skriver:

lige præcis og rigtig øv især på en side som denne hvor man burde mene der var en større kontakt

På facebook. www.guloggratis.dk og www.dba.dk er det ikke spor anderledes.

Har på flere af mine annoncer brugt tid på mål og svare på spørgsmål og tilbudt levering af ting, og så hører man ikke mere. Og kan ikke rigtig komme i kontakt med folk..

Jeg har selv et par gange herinde skriver videre med sælger over beskeder, hvor jeg så er 'sprunget fra' efter at have fået mere info. Og så står det jo ikke på annoncen. Men træls ikke atfå noget svar overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

FrkRaarup skriver:

På facebook. www.guloggratis.dk og www.dba.dk er det ikke spor anderledes.

Har på flere af mine annoncer brugt tid på mål og svare på spørgsmål og tilbudt levering af ting, og så hører man ikke mere. Og kan ikke rigtig komme i kontakt med folk..

Jeg har selv et par gange herinde skriver videre med sælger over beskeder, hvor jeg så er 'sprunget fra' efter at have fået mere info. Og så står det jo ikke på annoncen. Men træls ikke atfå noget svar overhovedet.

synes sku det er en skræmmende udvikling

Anmeld

21. oktober 2012

Lullaby

Carl-Emil's mor skriver:

hvis du er i en butik spørg efter en str og ekspidenten så bare snakker til sin kollega istedet så er det heller ikke mangel på respekt?

HVis jeg spørger ekspedienten om str, ekspedienten svarer og jeg går tilbage med den så nej.  

Anmeld

21. oktober 2012

Lullaby

132319 skriver:

Nej men det er da stadig almindelig pli at svare tilbage at man ikke er interesseret.

Det synes jeg ikke

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Lullaby skriver:

HVis jeg spørger ekspedienten om str, ekspedienten svarer og jeg går tilbage med den så nej.  

men det var ikke det jeg spurgte dig om

jeg spurgte om hvis hun bare snakker videre med sin kollega og ignorer din henvendelse - så er det stadigvæk ikke mangel på respekt?

Anmeld

21. oktober 2012

Lullaby

Carl-Emil's mor skriver:

men det var ikke det jeg spurgte dig om

jeg spurgte om hvis hun bare snakker videre med sin kollega og ignorer din henvendelse - så er det stadigvæk ikke mangel på respekt?

Jamen det er jo ikke det vi snakker om? Så hvorfor skal jeg svare på det. Det er da det samme som at spørge mig om jeg bliver sur når folk ikke holder for rødt???  Men kan da godt svare på det spm. Jo selvfølgelig. Ligesom jeg bliver også sur når folk springer over i køen, når folk taler grimt til mig, når folk taler ned til mig, når en vare er udsolgt selvom jeg kommer som en af de første osv

Hvis ekspedienten har en vare til salg, jeg spørger om str, ekspedienten svarer og jeg sætter den på plads uden at sige nej tak så er det da det samme som at spørge en herinde om str på en vare, personen svarer og jeg lader tråden være..

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Lullaby skriver:

Jamen det er jo ikke det vi snakker om? Så hvorfor skal jeg svare på det. Det er da det samme som at spørge mig om jeg bliver sur når folk ikke holder for rødt???  Men kan da godt svare på det spm. Jo selvfølgelig. Ligesom jeg bliver også sur når folk springer over i køen, når folk taler grimt til mig, når folk taler ned til mig, når en vare er udsolgt selvom jeg kommer som en af de første osv

Hvis ekspedienten har en vare til salg, jeg spørger om str, ekspedienten svarer og jeg sætter den på plads uden at sige nej tak så er det da det samme som at spørge en herinde om str på en vare, personen svarer og jeg lader tråden være..

HVIS ekspidenten tjekkede lageret og undersøgte om den kunne bestilles hjem og du så ikke sagde nej tak eller tak for hjælpen men ikke alligevel så ville jeg også mene du er dybt respektløs.

men vi bliver bare ikke enige og jeg synes det er skræmmende at der er folk som ikke mener de skal vise deres medmennesker respekt, det synes du ikke også er den vidst ikke længere

god søndag

Anmeld

21. oktober 2012

grinny

Carl-Emil's mor skriver:

det kan du have ret i men det er F.eks ikke det som er sket i min annonce - der svare man bare ikke og heller ikke privat det synes jeg er noget useriøst o:/

Ja okay, det er rimelig useriøst og irriterende for sælgeren!

Anmeld

21. oktober 2012

Lullaby

Carl-Emil's mor skriver:

HVIS ekspidenten tjekkede lageret og undersøgte om den kunne bestilles hjem og du så ikke sagde nej tak eller tak for hjælpen men ikke alligevel så ville jeg også mene du er dybt respektløs.

men vi bliver bare ikke enige og jeg synes det er skræmmende at der er folk som ikke mener de skal vise deres medmennesker respekt, det synes du ikke også er den vidst ikke længere

god søndag

Her er vi så bare uenige om det er mangel på respekt eller andet. Så ja, det er vi uenige om. Men om man skal vise folk respekt, ja det er vi enige om. Bare så vi er enige om, hvad vi er uenige i

Anmeld

21. oktober 2012

B&J

WELKOMMEN TILBAGE du er savnet...

jeg ved desværre ikke det med salg og køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.