hvad er der sket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

132319

Lullaby skriver:

Det har da intet med baby at gøre. Forstå mig på den måde at det er da ikke kun herinde at det sker og ikke sådan specifikt på baby.  

Det synes jeg faktisk det har. Jeg har aldrig oplevet at der ikke bliver svaret tilbage som der er tildens til herinde.

Jeg har også mistet lysten til at sælge herinde. Man sidder og tager mål, kommer med prisforslag osv. og der kommer bare absolut ingen respons tilbage -Irriterende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Lullaby

Frk.S skriver:

Fuldstændig enig.

Jeg har oplevet det en del - både her og andre steder.

Det er så pisse irriterende. Det er jo fair nok hvis man ikke er interesseret alligevel men så kan man da skrive det.
Jeg har sågar oplevet for nyligt at blive brændt af to gange i træk af den samme person som skulle komme og købe noget af det legetøj jeg har til salg (ikke en herinde fra dog). Fuck jeg følte mig røvrendt.... så kan man da sige hvis man har fortrudt.

Jamen det synes jeg også er noget helt andet. Jeg synes at det er røvet at arrangere at man skal hente og så lade være med at dukke op men hvis man feks skriver hvad str er nummer 2 på et stk tøj og så personen svarer og man ikke skriver tilbage det synes jeg ikke er mangel på respekt. Man er bare ikke interesseret

Anmeld

20. oktober 2012

Lullaby

132319 skriver:

Det synes jeg faktisk det har. Jeg har aldrig oplevet at der ikke bliver svaret tilbage som der er tildens til herinde.

Jeg har også mistet lysten til at sælge herinde. Man sidder og tager mål, kommer med prisforslag osv. og der kommer bare absolut ingen respons tilbage -Irriterende.

Jamen så er arbejdet jo gjort hvis en anden har lyst til at købe det. Det er jo ikke spildt arbejde

Anmeld

20. oktober 2012

132319

Lullaby skriver:

Jamen så er arbejdet jo gjort hvis en anden har lyst til at købe det. Det er jo ikke spildt arbejde

Nej men det er da stadig almindelig pli at svare tilbage at man ikke er interesseret.

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Lullaby skriver:

Jeg synes ikke at det kan kædes sammen med respekt at man ikke skriver man ikke er interesseret. Men vi ser forskelligt på det

hvis du er i en butik spørg efter en str og ekspidenten så bare snakker til sin kollega istedet så er det heller ikke mangel på respekt?

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Nej men det er da stadig almindelig pli at svare tilbage at man ikke er interesseret.

Lige præcis!!!!!! 

og om noget så er det sku da ærgerligt på så " lille " en side som denne at man ikke lige udviser det 10 sekunders respekt det tager at skrive jeg er ikke interesseret alligevel:/

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Frk.S skriver:

Fuldstændig enig.

Jeg har oplevet det en del - både her og andre steder.

Det er så pisse irriterende. Det er jo fair nok hvis man ikke er interesseret alligevel men så kan man da skrive det.
Jeg har sågar oplevet for nyligt at blive brændt af to gange i træk af den samme person som skulle komme og købe noget af det legetøj jeg har til salg (ikke en herinde fra dog). Fuck jeg følte mig røvrendt.... så kan man da sige hvis man har fortrudt.

Fuldt ud enig!!!

1 det er spild af tid

2 jeg er typen som yder omsorg for andre så jeg vill også tænke om der var sket personen noget hvis jeg havde haft sådan en aftale...

synes sku det er en øv verden vores børn skal ud til med navle-mennesker

Anmeld

21. oktober 2012

grinny

Hmm, tror det kommer an på hvordan man læser det? Jeg har en handel i gang med en nu, hvor personen skrev et indlæg som jeg ikke svarede på da jeg også fik en privatbesked. Så en tråd kan godt stoppe brat uden køberen er uhøflig 

Har heldigvis ikke stødt på sælgere eller købere der er blevet dårligt behandlet

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

grinny skriver:

Hmm, tror det kommer an på hvordan man læser det? Jeg har en handel i gang med en nu, hvor personen skrev et indlæg som jeg ikke svarede på da jeg også fik en privatbesked. Så en tråd kan godt stoppe brat uden køberen er uhøflig 

Har heldigvis ikke stødt på sælgere eller købere der er blevet dårligt behandlet

det kan du have ret i men det er F.eks ikke det som er sket i min annonce - der svare man bare ikke og heller ikke privat det synes jeg er noget useriøst o:/

Anmeld

21. oktober 2012

LykkeB

Carl-Emil's mor skriver:

yeaps nu er jeg back efter en del mdr pause herinde fra og hoooooold nu op hvor jeg dog undres...

Er fair nok hvis I mener jeg er totalt sart men kunne godt lige bruge svar på noget:

Er der grundlæggende manglende respekt herinde for sine medmennesker?

jeg tænker her på at jeg kan se i flere og flere salgsannoncer at folk spørg en del og der er dialog også stopper de interesserede pludselig med at svare sælger?

Jeg har også selv oplevet det på min annonce og jeg har så endda skrevet til folk for at høre om de er interesseret eller ej også ignorer folk bare ens henvendelse - er der virkelig blevet sådan herinde for så er jeg sku rigtig rigtig øv over den udvikling baby.dk har taget...

please sig jeg bare har læst nogle uheldige annoncer og været skide uheldig med dem der har skrevet på mine

Det har jeg desværre også prøvet en del gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.