hvad er der sket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.103 visninger
64 svar
0 synes godt om
20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

yeaps nu er jeg back efter en del mdr pause herinde fra og hoooooold nu op hvor jeg dog undres...

Er fair nok hvis I mener jeg er totalt sart men kunne godt lige bruge svar på noget:

Er der grundlæggende manglende respekt herinde for sine medmennesker?

jeg tænker her på at jeg kan se i flere og flere salgsannoncer at folk spørg en del og der er dialog også stopper de interesserede pludselig med at svare sælger?

Jeg har også selv oplevet det på min annonce og jeg har så endda skrevet til folk for at høre om de er interesseret eller ej også ignorer folk bare ens henvendelse - er der virkelig blevet sådan herinde for så er jeg sku rigtig rigtig øv over den udvikling baby.dk har taget...

please sig jeg bare har læst nogle uheldige annoncer og været skide uheldig med dem der har skrevet på mine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2012

Janni.

Pas, jeg køber aldrig noget herinde, og sælger heller aldrig noget..  

Men jeg vil da lige byde dig velkommen tilbage. 

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Janni. skriver:

Pas, jeg køber aldrig noget herinde, og sælger heller aldrig noget..  

Men jeg vil da lige byde dig velkommen tilbage. 

jeg overvejer virkelig også at lade være med at gøre det fremover for synes godt nok det er noget rigtig bøvl at der er så lidt respekt mennesker imellem - og det er ikke sådan jeg ønsker at mindes baby.dk

men udover det så tusind tak skal du have

Anmeld

20. oktober 2012

Nadia&Daniel

Carl-Emil's mor skriver:

yeaps nu er jeg back efter en del mdr pause herinde fra og hoooooold nu op hvor jeg dog undres...

Er fair nok hvis I mener jeg er totalt sart men kunne godt lige bruge svar på noget:

jeg tænker her på at jeg kan se i flere og flere salgsannoncer at folk spørg en del og der er dialog også stopper de interesserede pludselig med at svare sælger?

Jeg har også selv oplevet det på min annonce og jeg har så endda skrevet til folk for at høre om de er interesseret eller ej også ignorer folk bare ens henvendelse - er der virkelig blevet sådan herinde for så er jeg sku rigtig rigtig øv over den udvikling baby.dk har taget...

please sig jeg bare har læst nogle uheldige annoncer og været skide uheldig med dem der har skrevet på mine

Velkommen tilbage smukke  Har ikke selv oplevet det du skriver om - men håber du "bare" har været uheldig

Anmeld

20. oktober 2012

jydeinden

Carl-Emil's mor skriver:

må melde pas.. men synes tit det ser ud som om at folk forventer en pris, og får de ikke tingen til den pris, ja så vil de ikke have varen, og det forstår jeg måske ikke altid

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

Velkommen tilbage smukke  Har ikke selv oplevet det du skriver om - men håber du "bare" har været uheldig

Tak sødesen <3

håber så jeg bare har været uheldig

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

jydeinden skriver:

må melde pas.. men synes tit det ser ud som om at folk forventer en pris, og får de ikke tingen til den pris, ja så vil de ikke have varen, og det forstår jeg måske ikke altid

såååååådan har det altid været

Folk vil gerne have alle de dyre ting til priser som er 1/4 af hvad H&M koster og nej det forstår jeg heller ikke men synes bare når man spørg ind så må man altså også give et svar tilbage om at man ikke er interesseret istedet for det der med at ignorer

Anmeld

20. oktober 2012

Deaktiveret profil

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg håber da bare at du har været ude for nogle uheldige indlæg herinde.. For jeg har da bestemt ikke lagt mærke til en dårligere tone end der plejer..  

Men jeg er self aldrig inde i salgsannoncerne så jeg kan ikke sige hvordan det forgår derinde, men syntes da det er skide ærligt for jer som sælger eller er interreseret at folk undlader at give respons.. 

BTW. velkommen tilbage!

Anmeld

20. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Freyasmor skriver:

Jeg håber da bare at du har været ude for nogle uheldige indlæg herinde.. For jeg har da bestemt ikke lagt mærke til en dårligere tone end der plejer..  

Men jeg er self aldrig inde i salgsannoncerne så jeg kan ikke sige hvordan det forgår derinde, men syntes da det er skide ærligt for jer som sælger eller er interreseret at folk undlader at give respons.. 

BTW. velkommen tilbage!

først og fremmest tak skal du have

heldigvis er "tonen" jo egentlig fin nok det er mere måde at behandle medmennesker på iform af at ignorer jeg synes der er strid

Anmeld

20. oktober 2012

jydeinden

Carl-Emil's mor skriver:

såååååådan har det altid været

Folk vil gerne have alle de dyre ting til priser som er 1/4 af hvad H&M koster og nej det forstår jeg heller ikke men synes bare når man spørg ind så må man altså også give et svar tilbage om at man ikke er interesseret istedet for det der med at ignorer

tjaa jeg er elendig til at byde så jeg forstår det nok ikke helt hehe

men giver dig bestemt ret i at det andet er flabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.