hvad er der sket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

Solstrålebørn

Har oplevet det nogle gange herinde.. Også på dba.dk og gul og gratis... Så tror ikke det kun er herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Jeg er enig.

Jeg har endda oplevet at en bruger herinde ville købe 2 stykker tøj af mig. Jeg sendte kontonummer og fik hendes adresse. Efter et par dage skrev hun og spurgte om jeg havde sendt tøjet, men jeg havde ikke fået penge fra hende og da jeg skrev at jeg manglede hendes overførsel skrev hun aldrig tilbage. Jeg har efterfølgende skrevet 2 beskeder for at høre om hun stadig var interesseret og at hun gerne måtte give en tilbagemelding...begge beskeder er bare ignoreret selvom hun har været online mange gange siden.

Det synes jeg er noget svineri og lugter af at hun gerne ville have tøjet men ikke havde tænkt sig at overføre pengene 

At man kan være sig selv bekendt... 

igen bare totalt mangel på respekt

man skal sku stå model til meget som sælger

Anmeld

21. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Solstrålebørn skriver:

Har oplevet det nogle gange herinde.. Også på dba.dk og gul og gratis... Så tror ikke det kun er herinde.

har lige oplevet det på trendsales også og synes sku ikke det gør det spor bedre

Anmeld

21. oktober 2012

Solstrålebørn

Carl-Emil's mor skriver:

har lige oplevet det på trendsales også og synes sku ikke det gør det spor bedre

Øv altså... 

Anmeld

21. oktober 2012

BellaT

TeamRocket skriver:

Jeg synes nu ikke det er uhøfligt eller respektløst. Jeg vil næsten foretrække intet svar end indlægsdirre på mine annoncer ;-) hvis du ikke er interesseret så lad være at skrive tænker jeg altid. :-D

Helt enig. Jeg ser det heller ikke som respektløst hvis en potentiel køber ikke svarer tilbage. Hvorfor skulle køber gøre det hvis varen er uinteressant alligevel? Det giver et nyt svar på sælgers annonce og dem kan der måske komme mange af, hvis mange fortryder deres interesse i varen og alle er så pænt høflige...

Jeg sætter også sjældent noget til salg, så "går nok ikke rigtig op i det", som erfarne sælgere gør.

Jeg selv personligt, har for mange ting i hovedet og i hverdagen, til at huske på en uinteressant annonce, som jeg lige skal svare høfligt tilbage på. Jeg har gjort det og jeg har også glemt det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.