jeg syntes det er virkelig trist.. at folk kan finde på at gå op i en diskret amning..
altså når jeg har ammet ude har jeg oftes haft en amme top el amme egnet tøj.. så der var meget meget lidt bar hud, den bare hud der var blev dækket af baby+dyne/ble, bøvsningen har mine aldrig brugt..
jeg vil påstå at folk har skulle virkelig stikke hovdet ned i hovdet på baby for at opdage at der var en bryst bart, og ikke bare en baby der sov i sin dyne ved mor.. og ellers har jeg brugt slyngen, her dækkes bryst og baby helt..
for mig er dette den måde de aller aller fleste ammer på.. så hvad er problemet?
er det alle babyer der skal forbydes på offenlige steder? eller er det kun amme babyer?
hvorfor laver man ikke debatter om nedringet tøj( for det er jo ok ikke?) halvgennemsigtet tøj er også ok, hulkort nedder del ligeså, hængerøvsbukser med udsigt til revnen også ok.osv..
men ammende babyer er ulækket og u appetitligt.
eller er det bare en let gruppe og stikmatisere og vedtage at de uvelkommende, forde det åbenbart er helt ok at komme med nedladende bemærkninger, og havde en mening om det?
kunne den samme debat finde sted i en ligså grim tone, hvis en resturant havde forvist tykke mennesker forde de var klammet at se en med et bmi på 35 spise?
eller bede alle med hængerøvsbukser om at gå ud på WC at spise?
Anmeld