Hvad mener I om hele Tivoli-debatten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

WHAT.. ka du så se og besøge Frk'n og jeg i århus.. du skal med toget  hehe

hihi tager bilen naaa nok ik hvis det kun er mig og lillepigen så ville jeg nok tage toget... det må være lettere... så kan jeg også få lov at amme i et familie rum i toget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

hihi tager bilen naaa nok ik hvis det kun er mig og lillepigen så ville jeg nok tage toget... det må være lettere... så kan jeg også få lov at amme i et familie rum i toget

haha nemlig.. er ikke så nemt og amme i bilen mens du køre hehe..

Kan lige forestille mig
politi rapport:
kvinde mistede herredømmet over sin bil på motorvej E45 imens hun ammede sin baby. uheldet skete kl 14:53 ved milepæl ***

hahaha.. ej skal nok være sød og ordenlig nu hehe

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

haha nemlig.. er ikke så nemt og amme i bilen mens du køre hehe..

Kan lige forestille mig
politi rapport:
kvinde mistede herredømmet over sin bil på motorvej E45 imens hun ammede sin baby. uheldet skete kl 14:53 ved milepæl ***

hahaha.. ej skal nok være sød og ordenlig nu hehe

tror også bøden er ret stor hvis man ammer mens man køre

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

tror også bøden er ret stor hvis man ammer mens man køre

tror ikke du ville bekymre dig om bøden, hvis du mister herredømmet over bilen imens du ammer..
du har en flyvende baby i bilen..

men hvilken lov overtræder du lige ved at amme??
umiddelbart kender jeg ikke nogen lov imod det..
så på hvilket grundlag skal de give dig en bøde?

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

hehe.. Det der jo nu skal du se..
Det der er primat af arten Homonidae (abe), også kaldet Homo sapien (menneske) og denne primat er altså esurienti (latin for sulten), og er derfor nødt til at have pectusculum (latin for bryst)

Fyr den af til den næste der siger noget til dig, og de fatter absolut nada.. og lader dig nok bare være hehe.

men ja, det er nok restaurantens generelle regler at der ikke må ammes, og så skal de jo som sådan "smidde" folk ud derfra, om de er de eneste eller om der er fyldt..

men ja, tjeneren håndterede det lidt forkert, pga hans udtalelse..
havde jeg været chefen, var tjeneren blevet fyret for selve udtalelsen, og ikke for at bede dem om at gå..

der er ikke plads til gravide, kvinder med små børn, ældre, eller syge mennesker.. de burde alle sammen deporteres til udlandet..
det føler man i hvert fald nogen gange.. for er du ung og fejler noget, så skal du stadig tvinges ud i uddannelse..
Kæresten har kæmpet i snart 2 år med kommunen, og først efter at hendes læge sagde STOP, fattede kommunen rent faktisk noget.. og selv derefter har de da prøvet et par gange, uden noget held overhovedet

Haha, den sætning lærer jeg aldrig udenad

Helt klart, det er nok også mest den udtalelse der gør mig rigtig gal.. Hvis han havde sagt, pænt, til hende at "Vi har desværre en politik om amning i vores restaurant og derfor må jeg bede dig om at amme udenfor eller i et af vores baglokaler"

Se SÅ havde sagen været en helt anden, for ja, man skal selvfølgelig respektere at man ikke må amme i fuldt befærdet restaurant, men så synes jeg bestemt også at pågældende restaurant er tvunget til at skilte med det udenfor, ellers har de ingen hold i det, efter min mening.

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Muhmi skriver:

Haha, den sætning lærer jeg aldrig udenad

Helt klart, det er nok også mest den udtalelse der gør mig rigtig gal.. Hvis han havde sagt, pænt, til hende at "Vi har desværre en politik om amning i vores restaurant og derfor må jeg bede dig om at amme udenfor eller i et af vores baglokaler"

Se SÅ havde sagen været en helt anden, for ja, man skal selvfølgelig respektere at man ikke må amme i fuldt befærdet restaurant, men så synes jeg bestemt også at pågældende restaurant er tvunget til at skilte med det udenfor, ellers har de ingen hold i det, efter min mening.

øvelse gør mester.. så bare kom igang
har ofte fundet ud af at overlegen interlekt får folk til at holde kæft, se underligt på dig, og gå deres vej hehe.. uden yderligere diskution hehe..

tja der hænger i mange restauranter et regelsæt et eller andet sted.. der står der faktisk ofte hvad man må og ikke må.. de plejer desværre bare aldrig og hænge der hvor man lige kigger hehe..
et sted hvor kæresten og jeg spiser engang imellem, da hænger den ved døren ud til toilettet hvor mange går lige på toilet inden de skal spise hehe..

Anmeld

24. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Dustmuz skriver:

hehe.. Det der jo nu skal du se..
Det der er primat af arten Homonidae (abe), også kaldet Homo sapien (menneske) og denne primat er altså esurienti (latin for sulten), og er derfor nødt til at have pectusculum (latin for bryst)

Fyr den af til den næste der siger noget til dig, og de fatter absolut nada.. og lader dig nok bare være hehe.

Haha!  

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

tror ikke du ville bekymre dig om bøden, hvis du mister herredømmet over bilen imens du ammer..
du har en flyvende baby i bilen..

men hvilken lov overtræder du lige ved at amme??
umiddelbart kender jeg ikke nogen lov imod det..
så på hvilket grundlag skal de give dig en bøde?

at barnet ikke er spændt fast som loven tilskriver

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

at barnet ikke er spændt fast som loven tilskriver

nårja.. den havde jeg ikke lige tænkt over haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.