Dustmuz skriver:
hehe.. Det der
jo nu skal du se..
Det der er primat af arten Homonidae (abe), også kaldet Homo sapien (menneske) og denne primat er altså esurienti (latin for sulten), og er derfor nødt til at have pectusculum (latin for bryst)
Fyr den af til den næste der siger noget til dig, og de fatter absolut nada.. og lader dig nok bare være
hehe.
men ja, det er nok restaurantens generelle regler at der ikke må ammes, og så skal de jo som sådan "smidde" folk ud derfra, om de er de eneste eller om der er fyldt..
men ja, tjeneren håndterede det lidt forkert, pga hans udtalelse..
havde jeg været chefen, var tjeneren blevet fyret for selve udtalelsen, og ikke for at bede dem om at gå..
der er ikke plads til gravide, kvinder med små børn, ældre, eller syge mennesker.. de burde alle sammen deporteres til udlandet..
det føler man i hvert fald nogen gange.. for er du ung og fejler noget, så skal du stadig tvinges ud i uddannelse..
Kæresten har kæmpet i snart 2 år med kommunen, og først efter at hendes læge sagde STOP, fattede kommunen rent faktisk noget.. og selv derefter har de da prøvet et par gange, uden noget held overhovedet
Haha, den sætning lærer jeg aldrig udenad 
Helt klart, det er nok også mest den udtalelse der gør mig rigtig gal.. Hvis han havde sagt, pænt, til hende at "Vi har desværre en politik om amning i vores restaurant og derfor må jeg bede dig om at amme udenfor eller i et af vores baglokaler"
Se SÅ havde sagen været en helt anden, for ja, man skal selvfølgelig respektere at man ikke må amme i fuldt befærdet restaurant, men så synes jeg bestemt også at pågældende restaurant er tvunget til at skilte med det udenfor, ellers har de ingen hold i det, efter min mening.