Hvad mener I om hele Tivoli-debatten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Dustmuz

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har også måtte amme flere gange i toget. Der er jo ikke så meget andet for!  

Nu citere jeg lige noget af det du skriver.

Så længe du sidder i familie/baby afdelingen, så må du faktisk amme lige så tosset du har lyst til..
fra Frederikshavn til København..
uden at nogen kan sige så meget som et kvæk..

sidder du derimod i de andre sektioner af toget, skal du faktisk henvises til familie/baby afdelingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

Så længe du sidder i familie/baby afdelingen, så må du faktisk amme lige så tosset du har lyst til..

sidder du derimod i de andre sektioner af toget, skal du faktisk henvises til familie/baby afdelingen

det er jo ik alle tog der har sådan en jeg har ammet i toget mellem hellerup og malmø og i stoget har heller ik hørt et ondt ord for det

Anmeld

24. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Dustmuz skriver:

Det vidste jeg ikke Men fint med et sted der tager "hensyn" til familier.

Når jeg skriver tog, mener jeg dog som oftest s-toget Der er desværre ikke familierum eller andre steder man kan sidde i fred. Men hvis man sidder i "cykel- og barnevogsnrummene" er der lidt mere fred end i resten af toget til at amme

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

det er jo ik alle tog der har sådan en jeg har ammet i toget mellem hellerup og malmø og i stoget har heller ik hørt et ondt ord for det

hehe.. det fleste intercity toge har i hvert fald..

jeg ved godt af regionale toge er ikke altid, og S-tog er bare en forbandelse.. hvorfor er det kun KBH der skal have det godt..
hvad med resten af Danmark .. hehe

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Ka+Ma=Be skriver:

Det vidste jeg ikke Men fint med et sted der tager "hensyn" til familier.

Når jeg skriver tog, mener jeg dog som oftest s-toget Der er desværre ikke familierum eller andre steder man kan sidde i fred. Men hvis man sidder i "cykel- og barnevogsnrummene" er der lidt mere fred end i resten af toget til at amme

Læs ovenfor hehe

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Dustmuz skriver:

Nu kan jeg godt nok ikke amme..
men her er mit besyv på det..

Stemte forøvrigt blankt da jeg jo ikke kan amme hehe

Men syntes personligt det er helt iorden at man ammer på offentlige steder..
Dog kan jeg også godt forstå en restauratør som vælger at dette ikke skal være tilladt i sin restaurant..
Det ville som sådan ikke gøre mig noget, at man sidder på en restaurant og ammer
men tror man er nødt til at vise det hensyn til andre spisende gæster, det er ikke sikkert alle andre vil tage det som jeg vil

Det kommer meget an på kultur tror jeg, om hvorvidt nogen vil blive stødt af det eller ej..
og et sted som Tivoli, hvor der kommer mange forskellige kulturere, er restauratørerne jo nødt til at tage hensyn til alle

Det der var med hele den her sag var netop at de var alene på restauranten... Der var ikke en sjæl udover tjenere og dem... Og det er det der virkelig forarger mig, hvorfor kunne hun ikke bare få lov at sidde lige så stille og roligt og amme meget diskret i et af hjørnerne af restauranten, som hun gjorde?? Det går simpelthen udover min fatteevne at hun så tilmed skal have smidt "Det der kan du godt pakke sammen" i hovedet... Det der.. Det der???

Denne person der ligger ved mit bryst er sgu mit barn!! Ikke en ting, ikke en unaturlig skabning der sutter kæmpe junger som jeg for øvigt, hverken smider i ansigtet på dig eller falsher for nogen som helst andet end mit barn...!?

Jeg er ikke sur.... Jeg er SKUFFET over at man skal behandles sådan i det offentlige forum hvor der BURDE være plads til os alle...

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

Dustmuz skriver:

hehe.. det fleste intercity toge har i hvert fald..

jeg ved godt af regionale toge er ikke altid, og S-tog er bare en forbandelse.. hvorfor er det kun KBH der skal have det godt..
hvad med resten af Danmark .. hehe

hihi jeg tager aldrig med inter city... tror jeg har prøvet det 2 gange i mit liv...

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Kat

Muhmi skriver:

Det der var med hele den her sag var netop at de var alene på restauranten... Der var ikke en sjæl udover tjenere og dem... Og det er det der virkelig forarger mig, hvorfor kunne hun ikke bare få lov at sidde lige så stille og roligt og amme meget diskret i et af hjørnerne af restauranten, som hun gjorde?? Det går simpelthen udover min fatteevne at hun så tilmed skal have smidt "Det der kan du godt pakke sammen" i hovedet... Det der.. Det der???

Denne person der ligger ved mit bryst er sgu mit barn!! Ikke en ting, ikke en unaturlig skabning der sutter kæmpe junger som jeg for øvigt, hverken smider i ansigtet på dig eller falsher for nogen som helst andet end mit barn...!?

Jeg er ikke sur.... Jeg er SKUFFET over at man skal behandles sådan i det offentlige forum hvor der BURDE være plads til os alle...

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Muhmi skriver:

hehe.. Det der jo nu skal du se..
Det der er primat af arten Homonidae (abe), også kaldet Homo sapien (menneske) og denne primat er altså esurienti (latin for sulten), og er derfor nødt til at have pectusculum (latin for bryst)

Fyr den af til den næste der siger noget til dig, og de fatter absolut nada.. og lader dig nok bare være hehe.

men ja, det er nok restaurantens generelle regler at der ikke må ammes, og så skal de jo som sådan "smidde" folk ud derfra, om de er de eneste eller om der er fyldt..

men ja, tjeneren håndterede det lidt forkert, pga hans udtalelse..
havde jeg været chefen, var tjeneren blevet fyret for selve udtalelsen, og ikke for at bede dem om at gå..

der er ikke plads til gravide, kvinder med små børn, ældre, eller syge mennesker.. de burde alle sammen deporteres til udlandet..
det føler man i hvert fald nogen gange.. for er du ung og fejler noget, så skal du stadig tvinges ud i uddannelse..
Kæresten har kæmpet i snart 2 år med kommunen, og først efter at hendes læge sagde STOP, fattede kommunen rent faktisk noget.. og selv derefter har de da prøvet et par gange, uden noget held overhovedet

Anmeld

24. oktober 2012

Dustmuz

Kay skriver:

hihi jeg tager aldrig med inter city... tror jeg har prøvet det 2 gange i mit liv...

WHAT.. ka du så se og besøge Frk'n og jeg i århus.. du skal med toget  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.