Er ked af det, skuffet & sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden og ved derfor ikke hvad der allerede er blevet forslået men ville ikke smutte videre uden for det første at give dig en ordentlig 

Jeg ved hvor hårdt det er måned efter måned at få den pokkers mens, og gang på gang stirre på den ene streg på testen som bare ikke vil blive til to. Vi prøvede i 1 1/2 år, og jeg var knust hver måned, hvor det ikke lykkeds.

Det vi gjorde var at tage til lægen for at blive tjekket. Jeg fik taget blodprøver og mens jeg ventede på svar skete miraklet alligevel, vupti jeg var gravid. Min mand nåede aldrig at blive tjekket. Har selv en teori om, at da vi gik igang med at blive undersøgt, slappede jeg ligesom mere af fordi der endelig skete noget.

Og så vil jeg sige, rigtige ægløsningstest er meget bedre end beregnere på nettet. Jeg ved at det kan blive kedeligt men shop et lille lager og spar ikke på testene, og så er det bare igang når de er positive

Held og lykke med det, håber snart at det lykkes for jer.

Tak for det jeg blev os gravid ligesom dig , men mistede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

kekp

Anonym skriver:

Tak for det jeg blev os gravid ligesom dig , men mistede  

Det er jeg rigtig ked af at høre

Men så kan det lade sig gøre og du ved at du kan blive gravid. Håber virkelig at det lykkes for jer snart.

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre

Men så kan det lade sig gøre og du ved at du kan blive gravid. Håber virkelig at det lykkes for jer snart.

Mange tak, men man kan jo bare ikk lade hver med at tænke om der er blevet noget galt medmen, efter som jeg har "født" engang ;/ eller en gang gravid , altid blive gravid ? Hvis du forstår 

Anmeld

15. oktober 2012

bubba

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!

Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre

Det bare en rigtig møg dag ..

brug de næste to måneder på ikke at blive gravide. Dvs I finder ud af, hvornår du har æl og så bruger I kondom de dage. Tror simpelthen du skal have en pause..

det er bare ubeskriveligt hårdt, men tror altså det er det bedste råd jeg kan give dig :-)

Anmeld

15. oktober 2012

kekp

Anonym skriver:

Mange tak, men man kan jo bare ikk lade hver med at tænke om der er blevet noget galt medmen, efter som jeg har "født" engang ;/ eller en gang gravid , altid blive gravid ? Hvis du forstår 

Det kan jeg sagtens forstå. 

Men det er jo okay at kontakte lægen igen og få en snak. Måske det kunne give dig lidt ro i sindet?

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

bubba skriver:

brug de næste to måneder på ikke at blive gravide. Dvs I finder ud af, hvornår du har æl og så bruger I kondom de dage. Tror simpelthen du skal have en pause..

det er bare ubeskriveligt hårdt, men tror altså det er det bedste råd jeg kan give dig :-)

Ærligt, tror jeg du har ret ! Vil bare ikk indse det ;( .. VIL VIL VIL ! 

Mangler nogle gode råd til at finde ud af det der med at finde sin æl .. Er godt klar over man bruger æl teste ,hen hvornår starter man, hvornår er den positiv, når den er , i hvor lang tid ? Osv 

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Det kan jeg sagtens forstå. 

Men det er jo okay at kontakte lægen igen og få en snak. Måske det kunne give dig lidt ro i sindet?

Ja nemlig, er bare ikk så god til det med læge og hør nu her bla bla bla .. 

Fordi jeg har haft så meget ubehagelig samtaler med læger og sygehuse

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Hvor er du sød og rigtig mange tak ! Det er bare svært at se  

Synes det er så bøvlet med de æl teste hvornår starter man med at tage dem , hvornår er den positiv ? Når den er hvornår er æl så og i hvor lang tid osv :/ .. 

Jamen det var da så lidt

Ja det er ret bøvlet i starten men man sætter sig hurtigt ind i det. Jeg købte Clearbues digitale æl teste, de er ret præcise og man skal ikke gå ud fra streger osv. Den viser en smiley eller ingenting Den kan endda være positiv når man er gravid

Men jeg købte vidst nok 20 stk for 200 kr, hvorimod det koster over 200-300 bare for 7 stk herhjemme! Købte dem nemt og sikkert over eBay.

Der står også hvornår man skal starte osv, mener det er på 10 dagen eller sådan, er ikke sikker men det står på æsken. Æl kommer ca 24-48 efter positiv test.

Du får lige et ekstra! 

Anmeld

15. oktober 2012

kekp

Anonym skriver:

Ja nemlig, er bare ikk så god til det med læge og hør nu her bla bla bla .. 

Fordi jeg har haft så meget ubehagelig samtaler med læger og sygehuse

Nej men det er heller ikke det mest fantastiske at gå til og undersøgelser osv. Men nogle gange nødvendigt

Mht til ægløsningstest kommer det lidt an på om din mens er regelmæssig. 

Hvis den er det, mener jeg at man tester fra 10'ende dagen efter begyndt mens. Og så bliver du ved med at teste hver dag indtil den er positiv. Når den så er positiv skal i selvfølgelig have sex, og gerne mere end en gang, så er der størst chance Man har jo kun æl i 2 dage, så det er jo bare om at finde det rigtige tidspunkt.

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jamen det var da så lidt

Ja det er ret bøvlet i starten men man sætter sig hurtigt ind i det. Jeg købte Clearbues digitale æl teste, de er ret præcise og man skal ikke gå ud fra streger osv. Den viser en smiley eller ingenting Den kan endda være positiv når man er gravid

Men jeg købte vidst nok 20 stk for 200 kr, hvorimod det koster over 200-300 bare for 7 stk herhjemme! Købte dem nemt og sikkert over eBay.

Der står også hvornår man skal starte osv, mener det er på 10 dagen eller sådan, er ikke sikker men det står på æsken. Æl kommer ca 24-48 efter positiv test.

Du får lige et ekstra! 

100 tak

Synes bare man hurtig kan købe sig fattig .. 10 dag ? Hvor du starter med at bløde eller når man er stoppet ? Og så 10 dage frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.