Er ked af det, skuffet & sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!

Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre

Det bare en rigtig møg dag ..

til dig!! Ved hvordan du har det.

Prøv evt. bidronningeføde (gelé royal - den rene) 2 stk om dagen til dig og manden og 2 kopper grøn øko the om dagen. Det har hjulpet mig efter en herinde foreslog det for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

stm2812

naomi skriver:

Prøv evt. bidronningeføde (gelé royal - den rene) 2 stk om dagen til dig og manden og 2 kopper grøn øko the om dagen. Det har hjulpet mig efter en herinde foreslog det for mig

Bryder lige ind i samtalen

men faldt tilfældigvis selv lige over et andet indlæg om gele royalen i dag. Hvor lang tid gik der for at det virkede hos dig? og kunne du mærke forandringer mht energi og overskud?

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

stm2812 skriver:

Bryder lige ind i samtalen

men faldt tilfældigvis selv lige over et andet indlæg om gele royalen i dag. Hvor lang tid gik der for at det virkede hos dig? og kunne du mærke forandringer mht energi og overskud?

Jeg kunne ikke mærke forandringer.. Blev bare ret hurtigt gravid.. efter 1 eller 2 cyklusser

Anmeld

15. oktober 2012

stm2812

naomi skriver:

Jeg kunne ikke mærke forandringer.. Blev bare ret hurtigt gravid.. efter 1 eller 2 cyklusser

okay. er da værd at prøve. Så også det kunne have en effekt på ens menstruation og min er meeeget lang. Det kan da i hvert fald ikke skade at prøve

Tak

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

stm2812 skriver:

okay. er da værd at prøve. Så også det kunne have en effekt på ens menstruation og min er meeeget lang. Det kan da i hvert fald ikke skade at prøve

Tak

okay. det vidste jeg slet ikke  men nej.. det kan under ingen omstændigheder skade. Men køb dem i bilka eller føtex.. dem fra matas er for dyre.

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

Hva er det? Og hva gør det ? grøn the ved jeg hva er hihi

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Hva er det? Og hva gør det ? grøn the ved jeg hva er hihi

det eneste jeg ved om det er, at det er bidronningeføde - og at det har hjulpet på mig  Det er et naturprodukt så det skader ikke

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Åh kender det så godt med alle de frustrationer og følelser, man føler bare man aldrig bliver gravid... 

Her gik der også først 7 måneder fra min MA tiil jeg blev gravid igen, puha, jeg synes det var hårdt..

Mit eneste råd er måske at starte på ÆL teste da man ikke rigtig kan stole på dem over nettet, det kunne jeg ikke da min ÆL kunne ligge på de mærkeligste tidspunkter...

Tro mig, I skal nok blive forældre, 

Sender en masse kram og HUSK.. Du/I er ikke de eneste, føler sådan med jer, håber snart i bliver velsignet med verdens største gave 

Hvor er du sød og rigtig mange tak ! Det er bare svært at se  

Synes det er så bøvlet med de æl teste hvornår starter man med at tage dem , hvornår er den positiv ? Når den er hvornår er æl så og i hvor lang tid osv :/ .. 

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har overhovedet ikke kunne regne med den beregner på nettet.

Min Æl kan godt svinge med nogle dage i hver cyklus

Hva gør du så   ?

Anmeld

15. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Hva gør du så   ?

Jeg har brugt ÆL teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.