Er ked af det, skuffet & sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jo det tror jeg bestemt. For så er der jo noget der indikerer at I har svært ved at blive gravide. I burde ikke skulle starte helt forfra. Det ville da være endnu mere uretfærdigt!

jaa, men der har ikke været noget galt med os, som sådan ..
jeg tror de gik mere efter at vi have prøvet i så lang tid 1,5år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Tak for det

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Det er PISSE hårdt når det skidt kommer - og man inderst inde bare ønsker at den bliver væk!!

Du kunne osse prøve at snakke med lægen om I måske skulle have lidt hjælp! 

Håber INDERLIGT for jer at det snart lykkes for jer..

Krams Rikke 

ja det overvejer jeg os, ved bare ikke rigtig hvad jeg skal sige , idet vi sku have starte i behandling, men hvor det vidste sig for, at jeg var blevet gravid,  inden vi rigtig sku i behandling. På den naturlige måde .. Men at vi så mistede

Så ved jeg ikke, om de kan hjælpe os nu ?

Anmeld

15. oktober 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!

Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre

Det bare en rigtig møg dag ..

Lad hver med at stole på en beregner på nettet.
Din krop er ikke lig med alle andre kvinders kroppe, og derfor er der ikke noget facit for hvornår de ÆL ligger.

Min lå 2 dage efter en beregner på nettet. Jeg brugte en ÆL test, og bang, så var jeg gravid.

Held og lykke

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Lad hver med at stole på en beregner på nettet.
Din krop er ikke lig med alle andre kvinders kroppe, og derfor er der ikke noget facit for hvornår de ÆL ligger.

Min lå 2 dage efter en beregner på nettet. Jeg brugte en ÆL test, og bang, så var jeg gravid.

Held og lykke

- Bare jeg kunne det samme altså !

Anmeld

15. oktober 2012

2babygirls

- Bare jeg kunne det samme altså !

Det skal nok komme. For nogen hurtigere end andre!!!

Anmeld

15. oktober 2012

GitteC78

Da vi prøvede at blive gravid med det ældste barn, gik der 10 mdr før jeg blev gravid. Overalt så jeg gravide, barnevogne og veninderne blev gravide lyn hurtigt. Det var så hårdt, så jeg føler med dig....

Jeg kontaktede vores læge og manden skulle aflevere sæd. Hans  så fint ud og så var det min tur til at blive undersøgt. Det var en lettelse at få af vide, at der intet var galt med ham. Men  ikke rart at få af vide at der måske var noget galt med mig. Jeg fik en tid ved lægen, det var næsten en lettelse at vide at når resultatet kom, og det var noget galt så skulle vi videre i systemet. Jeg slappede mere af og tænkte ikke så meget over at blive gravid. Og da jeg mindst ventede det, og samme dag en veninde fik en abort, opdagede jeg at jeg var gravid.

Mit råd tænkt ikke så meget på det, ved det er svært og kontakt lægen.

krydser finger for at du snart er gravid

Anmeld

15. oktober 2012

Sophie90

Orh hvr jeg føler med jer.. Vi har kun prøvet i 4 mdr og jeg er vd at blive sindsyg, kan slet ikke forestille mig hvordan i har det :-( men jeg læste i en bog om at blive gravid, at det faktisk kan fordoble chancerne hvis man selv tror på det kan ske.. Så prøv at holde humøret oppe :-) 

Anmeld

15. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?

Jeg har overhovedet ikke kunne regne med den beregner på nettet.

Min Æl kan godt svinge med nogle dage i hver cyklus

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

HVAD KAN JEG GØRE?

Åh kender det så godt med alle de frustrationer og følelser, man føler bare man aldrig bliver gravid... 

Her gik der også først 7 måneder fra min MA tiil jeg blev gravid igen, puha, jeg synes det var hårdt..

Mit eneste råd er måske at starte på ÆL teste da man ikke rigtig kan stole på dem over nettet, det kunne jeg ikke da min ÆL kunne ligge på de mærkeligste tidspunkter...

Tro mig, I skal nok blive forældre, 

Sender en masse kram og HUSK.. Du/I er ikke de eneste, føler sådan med jer, håber snart i bliver velsignet med verdens største gave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.