Anonym skriver:
Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!
Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!
. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes 
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!
HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre 

Det bare en rigtig møg dag
..
Åh kender det så godt med alle de frustrationer og følelser, man føler bare man aldrig bliver gravid... 

Her gik der også først 7 måneder fra min MA tiil jeg blev gravid igen, puha, jeg synes det var hårdt..
Mit eneste råd er måske at starte på ÆL teste da man ikke rigtig kan stole på dem over nettet, det kunne jeg ikke da min ÆL kunne ligge på de mærkeligste tidspunkter...
Tro mig, I skal nok blive forældre, 

Sender en masse kram og HUSK.. Du/I er ikke de eneste, føler sådan med jer, håber snart i bliver velsignet med verdens største gave