Er ked af det, skuffet & sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

GitteC78 skriver:

Da vi prøvede at blive gravid med det ældste barn, gik der 10 mdr før jeg blev gravid. Overalt så jeg gravide, barnevogne og veninderne blev gravide lyn hurtigt. Det var så hårdt, så jeg føler med dig....

Jeg kontaktede vores læge og manden skulle aflevere sæd. Hans  så fint ud og så var det min tur til at blive undersøgt. Det var en lettelse at få af vide, at der intet var galt med ham. Men  ikke rart at få af vide at der måske var noget galt med mig. Jeg fik en tid ved lægen, det var næsten en lettelse at vide at når resultatet kom, og det var noget galt så skulle vi videre i systemet. Jeg slappede mere af og tænkte ikke så meget over at blive gravid. Og da jeg mindst ventede det, og samme dag en veninde fik en abort, opdagede jeg at jeg var gravid.

Mit råd tænkt ikke så meget på det, ved det er svært og kontakt lægen.

krydser finger for at du snart er gravid

1000 tak og hvor er jeg glad for det kan lad sig gøre .. - men vi har begge været ved lægen, og der var heller ikk noget galt , så sku vi videre men i mellem tiden var jeg bleer gravid men mistede .. Så det er nok det med , at det nok skal komme :/ men tænkt hvis der er blevet noget galt imellem tiden ? Ved ikk hva 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

stm2812

naomi skriver:

okay. det vidste jeg slet ikke  men nej.. det kan under ingen omstændigheder skade. Men køb dem i bilka eller føtex.. dem fra matas er for dyre.

Super tusind tak for det gode råd

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

det eneste jeg ved om det er, at det er bidronningeføde - og at det har hjulpet på mig  Det er et naturprodukt så det skader ikke

Oki ,muren hvor får man det henne og spiser mapåset på noget eller hva ?

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Oki ,muren hvor får man det henne og spiser mapåset på noget eller hva ?

Man kan købe det i føtex og bilka og matas og andre helseforretninger.. det er tabletter

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har brugt ÆL teste

Oki , det bare bøvlet som jeg skrev lidt før

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

stm2812 skriver:

Super tusind tak for det gode råd

Ja det var da så lidt.. gode råd koster jo ingenting vel?  Og held og lykke

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

Man kan købe det i føtex og bilka og matas og andre helseforretninger.. det er tabletter

1000 tak det skal da prøves .. 

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

1000 tak det skal da prøves .. 

Ja det kan jo sagt ikke skade  og velbekomme

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

Hva gøre det godt for, at manden skal tage dem ?

Anmeld

15. oktober 2012

kekp

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!

Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre

Det bare en rigtig møg dag ..

Jeg har ikke læst hele tråden og ved derfor ikke hvad der allerede er blevet forslået men ville ikke smutte videre uden for det første at give dig en ordentlig 

Jeg ved hvor hårdt det er måned efter måned at få den pokkers mens, og gang på gang stirre på den ene streg på testen som bare ikke vil blive til to. Vi prøvede i 1 1/2 år, og jeg var knust hver måned, hvor det ikke lykkeds.

Det vi gjorde var at tage til lægen for at blive tjekket. Jeg fik taget blodprøver og mens jeg ventede på svar skete miraklet alligevel, vupti jeg var gravid. Min mand nåede aldrig at blive tjekket. Har selv en teori om, at da vi gik igang med at blive undersøgt, slappede jeg ligesom mere af fordi der endelig skete noget.

Og så vil jeg sige, rigtige ægløsningstest er meget bedre end beregnere på nettet. Jeg ved at det kan blive kedeligt men shop et lille lager og spar ikke på testene, og så er det bare igang når de er positive

Held og lykke med det, håber snart at det lykkes for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.