Er ked af det, skuffet & sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.311 visninger
69 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!

Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre

Det bare en rigtig møg dag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?

Søde ven.. ØV. Det er bare SÅ skide uretfærdigt. Føler med jer

Måske er din krop stresset og mærket efter i mistede jeres baby. Kan være underbevidstheden spiller dig et puds.

Jeg håber virkelig at det snart er jeres tur

Ellers må I ha lægen med i det.

Anmeld

15. oktober 2012

Fru.Mäes <3

Først lige en til dig..

Jeg tror måske osse du kan stresse kroppen lidt ved at du tænker og så gerne vil være gravid.. 

Lidt ligesom med kærligheden "Når du ikke søger den, dukker den op"

Vi forsøgte osse i LANG tid, næsten 1 års tid! Og jeg havde det på samme måde som dig! GRÆD hver gang den skide menstruation kom! Men så glemte jeg lidt at vi prøvede at blive gravid, også lige pludselig blev vi gravide..

Hvis du evt. har en iPhone, kan man hente en app der holder styr på hvornår du har ægløsning.. Det brugte jeg med den sidst ankommende, og der var gevinst ved brugen af den..

Krams Rikke 

Anmeld

15. oktober 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

HVAD KAN JEG GØRE?

Nu ved jeg ikke hvor længe i har prøvet men kan hurtigt regne ud, at det er mere end 11 måneder. Jeg ville kontakte lægen og blive tjekket - også din partner - for om det hele fungere som det skal, så er der i hvertfald, forhåbentlig, en bekymring mindre. Så ville jeg nok købe nogle ÆL-tests, da en beregner på nettet kun kan bruges som tommelfingerregel og ikke fortælle dig hvornår din præcise ægløsning finder sted.

Jeg håber dette var nogle forslag, der om ikke andet gav lidt ideer?!

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Søde ven.. ØV. Det er bare SÅ skide uretfærdigt. Føler med jer

Måske er din krop stresset og mærket efter i mistede jeres baby. Kan være underbevidstheden spiller dig et puds.

Jeg håber virkelig at det snart er jeres tur

Ellers må I ha lægen med i det.

Tak skal du have!

Jeg har stærkt overvejet at ringe til lægen, men ved bare ikke om de kan hjælpe, eftersom jeg har været gravid på narturlig måde ?

Blev jo gravid, lige inden vi skulle starte i behandling.

Anmeld

15. oktober 2012

baby012

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Først lige en til dig..

Jeg tror måske osse du kan stresse kroppen lidt ved at du tænker og så gerne vil være gravid.. 

Lidt ligesom med kærligheden "Når du ikke søger den, dukker den op"

Vi forsøgte osse i LANG tid, næsten 1 års tid! Og jeg havde det på samme måde som dig! GRÆD hver gang den skide menstruation kom! Men så glemte jeg lidt at vi prøvede at blive gravid, også lige pludselig blev vi gravide..

Hvis du evt. har en iPhone, kan man hente en app der holder styr på hvornår du har ægløsning.. Det brugte jeg med den sidst ankommende, og der var gevinst ved brugen af den..

Krams Rikke 

Det er bare SKIDE hårdt !

Jeg synes jo selv jeg prøver, at tænke på noget andet, men alligevel drukker det pis op, månede efter månede

Jeg har en App på min ipad, som jeg bruger, men ved heller ikk om det er fordi vi gør det helt forkert ;S ..

Årh er helt rundt på gulvet.

Anmeld

15. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

Tak skal du have!

Jeg har stærkt overvejet at ringe til lægen, men ved bare ikke om de kan hjælpe, eftersom jeg har været gravid på narturlig måde ?

Blev jo gravid, lige inden vi skulle starte i behandling.

Jo det tror jeg bestemt. For så er der jo noget der indikerer at I har svært ved at blive gravide. I burde ikke skulle starte helt forfra. Det ville da være endnu mere uretfærdigt!

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

simone_jacobsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor længe i har prøvet men kan hurtigt regne ud, at det er mere end 11 måneder. Jeg ville kontakte lægen og blive tjekket - også din partner - for om det hele fungere som det skal, så er der i hvertfald, forhåbentlig, en bekymring mindre. Så ville jeg nok købe nogle ÆL-tests, da en beregner på nettet kun kan bruges som tommelfingerregel og ikke fortælle dig hvornår din præcise ægløsning finder sted.

Jeg håber dette var nogle forslag, der om ikke andet gav lidt ideer?!

Tak skal du i hvert fald have !

Måske jeg har skrevet det lidt forkert ? men det skulle forståes sådan at vi har mistede for 6 mdr siden og 5 mdr ude af de 6 har vi forsøgt at blive gravid .. Håber det gav meninge.

Inden vi blev gravid, men barnet vi mistede, var vi ved tjek ved lægen for vi skulle have begyndt i behandling, hvor det så vidste sig for jeg var gravid.

- Så vi begge er tjekket, og alt så fint ud, os derfor jeg ikke forstår det skal være så svært altså!

æl-teste, har vi så småt brugt, men føler jeg bliver skør, hvornår man skal begynde på at bruge dem, hvordan den ser ud når der er æl, hvornår man skal have sex for at ramme æl osv ..

Anmeld

15. oktober 2012

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

Det er bare SKIDE hårdt !

Jeg synes jo selv jeg prøver, at tænke på noget andet, men alligevel drukker det pis op, månede efter månede

Jeg har en App på min ipad, som jeg bruger, men ved heller ikk om det er fordi vi gør det helt forkert ;S ..

Årh er helt rundt på gulvet.

Det er PISSE hårdt når det skidt kommer - og man inderst inde bare ønsker at den bliver væk!!

Du kunne osse prøve at snakke med lægen om I måske skulle have lidt hjælp! 

Håber INDERLIGT for jer at det snart lykkes for jer..

Krams Rikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.