Er ked af det, skuffet & sur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

naomi skriver:

Det skulle gøre hans soldater så gode som muligt

Det kan jo ikk være bedre hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det har jeg det bedst med, og for folk som ikke behøver, at vide det er mig. ( Der er nogle, af jer herinde der ved hvem jeg er, og det os helt okay, bare ikke nævn mig i tråden, selv heller skriv privat til mig)

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op
- måned efter måned bliver jeg sur, skuffet og ked af det!

Der er ikke noglet vi hellere vil i det hus her, end at blive forældre !!!
det vil bare ikke lykkes!

. Vi mistede for 6 mdr siden og i 5 mdr nu har vi prøvet at blive gravid igen, men det vil bare ikke lykkes
Vi har benyttet os af, at bruge en beregner fra nettet, som kan beregn hvornår man skal forvent at have æl, men alligevel lykkes det os ikke, at blive gravid !!

HVAD KAN JEG GØRE?
begynder snart at tro, vi ALDRIG får lov at blive forældre

Det bare en rigtig møg dag ..

Sådan en online beregner er ikke pålidelig. Feks jeg har ÆL 4 dage før mens så derfor passer den slet slet ikke må mig. Hvad med at bruge en ÆL-test og se hvornår det evt kan lade sig gøre?

Anmeld

15. oktober 2012

Hullabullabulla

Kan også anbefale æl tests.. Mener man kan få 42 stk til 250 kr på billige-teste.dk og som det bliver nævnt - spar ikke på dem.. Min æl har altid ligget sent så jeg ville ikke stole på en beregner..

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Sådan en online beregner er ikke pålidelig. Feks jeg har ÆL 4 dage før mens så derfor passer den slet slet ikke må mig. Hvad med at bruge en ÆL-test og se hvornår det evt kan lade sig gøre?

Jep det bliver os det næste har brugt dem lidt

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kan også anbefale æl tests.. Mener man kan få 42 stk til 250 kr på billige-teste.dk og som det bliver nævnt - spar ikke på dem.. Min æl har altid ligget sent så jeg ville ikke stole på en beregner..

Oki , må ind og kigge på nogle , så jeg har til en omgang 

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

Anonym skriver:

Det kan jo ikk være bedre hihi

lige præcis

Anmeld

15. oktober 2012

bubba

Anonym skriver:

Ærligt, tror jeg du har ret ! Vil bare ikk indse det ;( .. VIL VIL VIL ! 

Mangler nogle gode råd til at finde ud af det der med at finde sin æl .. Er godt klar over man bruger æl teste ,hen hvornår starter man, hvornår er den positiv, når den er , i hvor lang tid ? Osv 

Æl teste bliver positive, når du har haft æl :-)

hvis ikke du ved hvornår du har æl er du da bare endnu mere heldig. forstået på den måde, at så er det måske nemmere for dig at se bort fra det. 

Et godt råd kan være at gå i seng med din kæreste når I har lyst, og ikke fordi det er d. 18.. Har I ikke lyst en uge, jamen så lad være. Man kan sige det på den måde, at jo hurtigere du "giver op" og erkender at det kommer når du er klar, jo syndere er det for dig og din kæreste. Det er ikke nemt, men det virker. Indtil du bliver gravid skal du sætte pris på det du og din kæreste har sammen og den frihed I har nu. Det måtte jeg selv, for mig virkede det, men det virkede ikke før jeg inderst inde i mig selv gav slip og nød hvad jeg havde. :-)

håber du kan bruge det til noget :-)

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

bubba skriver:

Æl teste bliver positive, når du har haft æl :-)

hvis ikke du ved hvornår du har æl er du da bare endnu mere heldig. forstået på den måde, at så er det måske nemmere for dig at se bort fra det. 

Et godt råd kan være at gå i seng med din kæreste når I har lyst, og ikke fordi det er d. 18.. Har I ikke lyst en uge, jamen så lad være. Man kan sige det på den måde, at jo hurtigere du "giver op" og erkender at det kommer når du er klar, jo syndere er det for dig og din kæreste. Det er ikke nemt, men det virker. Indtil du bliver gravid skal du sætte pris på det du og din kæreste har sammen og den frihed I har nu. Det måtte jeg selv, for mig virkede det, men det virkede ikke før jeg inderst inde i mig selv gav slip og nød hvad jeg havde. :-)

håber du kan bruge det til noget :-)

TaK for det .. 

Tror os det derfor min kæreste er stået lidt af, fordi det nærmest er lagt i skema hvornår vi skal være sammen ..;/ kan os mærke på mig selv , at jeg er træt af man er "tvunget " til at have sex , fordi man bare vil være gravid , og så jeg ikk bliver det :/ 

Anmeld

16. oktober 2012

bubba

Anonym skriver:

TaK for det .. 

Tror os det derfor min kæreste er stået lidt af, fordi det nærmest er lagt i skema hvornår vi skal være sammen ..;/ kan os mærke på mig selv , at jeg er træt af man er "tvunget " til at have sex , fordi man bare vil være gravid , og så jeg ikk bliver det :/ 

Ja, det kan sagtens være. Måske du skal tage en snak med ham, så han forstår dig og forklar ham at du har kørt så hårdt på, så du er kommet derud, hvor det ikke længere er så sjovt mere. 

aftal ganske enkelt at give hinanden plads og ro og bed om støtte, så du kan få tankerne lidt væk :-)

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

bubba skriver:

Ja, det kan sagtens være. Måske du skal tage en snak med ham, så han forstår dig og forklar ham at du har kørt så hårdt på, så du er kommet derud, hvor det ikke længere er så sjovt mere. 

aftal ganske enkelt at give hinanden plads og ro og bed om støtte, så du kan få tankerne lidt væk :-)

Han har det selv på samme måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.