gravid eller kommende mens...kryds fingre for gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

jo det er lige det vi gør 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

naomi

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg blev insemineret i mandags, og er allerede nu begyndt at bilde mig selv ind at jeg har diverse symptomer HAHA.... Men jeg har nok at se til de næste par uger, så mon ikke tiden kommer til at flyve afsted

Men ja, hvilken fødselsdagsgave det dog ville være.... og for det ikke skulle være løgn, så blev jeg insemineret på min fars fødselsdag Så det ville være helt fantastisk hvis det nu lykkedes....

Er så spændt på at følge jeres testninger

kram

feeeedt  krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

17. oktober 2012

Mutti2

naomi skriver:

feeeedt  krydser alt hvad krydses kan

Takker

Og i ligeste måde

Anmeld

17. oktober 2012

6800

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg blev insemineret i mandags, og er allerede nu begyndt at bilde mig selv ind at jeg har diverse symptomer HAHA.... Men jeg har nok at se til de næste par uger, så mon ikke tiden kommer til at flyve afsted

Men ja, hvilken fødselsdagsgave det dog ville være.... og for det ikke skulle være løgn, så blev jeg insemineret på min fars fødselsdag Så det ville være helt fantastisk hvis det nu lykkedes....

Er så spændt på at følge jeres testninger

kram

held og lykke til dig os...du er velkommen til at teste med og opdatereher

Anmeld

20. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

jo det er lige det vi gør 

har du testet igen? Jeg må indrømme jeg har teste hver dag siden og i dag synes jeg måske jeg kunne ane en MEGET utydelig ekstra streg men det kanlige så vel være noget jeg har bildt mig ind Men nu har jeg købt to test mere og så prøver vi at se i morgen

Anmeld

20. oktober 2012

6800

naomi skriver:

har du testet igen? Jeg må indrømme jeg har teste hver dag siden og i dag synes jeg måske jeg kunne ane en MEGET utydelig ekstra streg men det kanlige så vel være noget jeg har bildt mig ind Men nu har jeg købt to test mere og så prøver vi at se i morgen

nej har ikke testet mere....meeeeen kunne da godt være jeg skulle ned efter en til i morgen tidlig håber den er der for dig

Anmeld

20. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

nej har ikke testet mere....meeeeen kunne da godt være jeg skulle ned efter en til i morgen tidlig håber den er der for dig

ja gør lige det kunne da være hyggeligt at teste sammen igen

Anmeld

21. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

så har jeg testet........................

POSITIVT!!!! Er simpelthen så lykkelig Endelig lykkedes det i 1, forsøg. Med vores søn tog det næsten 3 år. 

Har du testet??

Anmeld

21. oktober 2012

6800

naomi skriver:

POSITIVT!!!! Er simpelthen så lykkelig Endelig lykkedes det i 1, forsøg. Med vores søn tog det næsten 3 år. 

Har du testet??

Ejjjj hvor vildt...kæmpe tillykke  Ja men stadig negativ, men heller ikke tegn på mens, så kampen er ikke ovre endnu 

Anmeld

21. oktober 2012

Mama3

naomi skriver:

Har du testet??

Stort tillykke hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.