Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6800 skriver: Ejjjj hvor vildt...kæmpe tillykke Ja men stadig negativ, men heller ikke tegn på mens, så kampen er ikke ovre endnu
Ejjjj hvor vildt...kæmpe tillykke Ja men stadig negativ, men heller ikke tegn på mens, så kampen er ikke ovre endnu
tak tak Ork ja.. du kan jo sagtens nå at teste positiv endnu... hold mig endelig opdateret
Filucca&Smilla skriver: Stort tillykke hvornår har du termin?
Stort tillykke hvornår har du termin?
den 6. juli siger terminsberegneren og tusind tak
naomi skriver: tak tak Ork ja.. du kan jo sagtens nå at teste positiv endnu... hold mig endelig opdateret
det skal jeg nok
naomi skriver: den 6. juli siger terminsberegneren og tusind tak
bette bebs skriver: Tillykke Jeg tester stadig negativ og er 5 dager over tid, så tror desværre bare min krop driller mig
Tillykke Jeg tester stadig negativ og er 5 dager over tid, så tror desværre bare min krop driller mig
tusind tak
øv hvor træs... men kan jo stadig godt ske du er gravid. Jeg for dig
har taget en test her til morgen, hvor der dukkede en MEGET utydelig streg op...håber den en god nok
6800 skriver: har taget en test her til morgen, hvor der dukkede en MEGET utydelig streg op...håber den en god nok
iiiiihhh hvor spændende for at den bliver mere tydelig om nogle dage
naomi skriver: iiiiihhh hvor spændende for at den bliver mere tydelig om nogle dage
Har været ved lægen i dag, da testen var mere utydelig her til morgen....Men de turde bestemt godt sige tillykke med den test jeg lavede nede hos dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128