gravid eller kommende mens...kryds fingre for gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Elling <3<3

6800 skriver:

Har været ved lægen i dag, da testen var mere utydelig her til morgen....Men de turde bestemt godt sige tillykke med den test jeg lavede nede hos dem 

Ihh hvor godt

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

Har været ved lægen i dag, da testen var mere utydelig her til morgen....Men de turde bestemt godt sige tillykke med den test jeg lavede nede hos dem 

iiihhh hvor en dejlig nyhed KÆMPE tillykke med det Hvo langt er du henne så? Glæder mig rigtig meget til at følge dig

Anmeld

25. oktober 2012

6800

naomi skriver:

iiihhh hvor en dejlig nyhed KÆMPE tillykke med det Hvo langt er du henne så? Glæder mig rigtig meget til at følge dig

vil tro det er 4+3, men nu er min cyklus meget ustabil, så får nok ikke helt besked før NF scanning....hvor langt var det du var henne??? ja vi kan da følge hinanden godt

Anmeld

25. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

vil tro det er 4+3, men nu er min cyklus meget ustabil, så får nok ikke helt besked før NF scanning....hvor langt var det du var henne??? ja vi kan da følge hinanden godt

heheee.. jeg er 4+4 så vi ligger godt nok tæt hvis det er Ej hvor bliver det altså spændende og sjovt at følge hinanden

Anmeld

25. oktober 2012

6800

naomi skriver:

heheee.. jeg er 4+4 så vi ligger godt nok tæt hvis det er Ej hvor bliver det altså spændende og sjovt at følge hinanden

Det må man sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.