Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
6800 skriver: Har været ved lægen i dag, da testen var mere utydelig her til morgen....Men de turde bestemt godt sige tillykke med den test jeg lavede nede hos dem
Har været ved lægen i dag, da testen var mere utydelig her til morgen....Men de turde bestemt godt sige tillykke med den test jeg lavede nede hos dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
iiihhh hvor en dejlig nyhed KÆMPE tillykke med det Hvo langt er du henne så? Glæder mig rigtig meget til at følge dig
naomi skriver: iiihhh hvor en dejlig nyhed KÆMPE tillykke med det Hvo langt er du henne så? Glæder mig rigtig meget til at følge dig
vil tro det er 4+3, men nu er min cyklus meget ustabil, så får nok ikke helt besked før NF scanning....hvor langt var det du var henne??? ja vi kan da følge hinanden godt
6800 skriver: vil tro det er 4+3, men nu er min cyklus meget ustabil, så får nok ikke helt besked før NF scanning....hvor langt var det du var henne??? ja vi kan da følge hinanden godt
heheee.. jeg er 4+4 så vi ligger godt nok tæt hvis det er Ej hvor bliver det altså spændende og sjovt at følge hinanden
naomi skriver: heheee.. jeg er 4+4 så vi ligger godt nok tæt hvis det er Ej hvor bliver det altså spændende og sjovt at følge hinanden
Det må man sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128