Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krydser for jer )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor spændende! Glæder mig til at se hvad det bliver til med jer allesammen
CH2012 skriver: Ej hvor spændende! Glæder mig til at se hvad det bliver til med jer allesammen
6800 skriver: jeg har også en klar i skuffen på badeværelset....
jeg har også en klar i skuffen på badeværelset....
min var negativ men det var selvfølgelig også meger før tid... hvordan er det gået med dig?
naomi skriver: min var negativ men det var selvfølgelig også meger før tid... hvordan er det gået med dig?
det samme, men kampen er ikke opgivet før frk rød kommer
Ihhhh hvor spændende piger
For at den er der for jer begge. Ventetiden er ulidelig Har selv testdag d. 30 okt (Min fødselsdag)
6800 skriver: det samme, men kampen er ikke opgivet før frk rød kommer
øv men nej vi giver ikke op... skal vi ikke bare skrive i denne tråd når vi tester?
Milla-Victoria's mor skriver: Ihhhh hvor spændende piger For at den er der for jer begge. Ventetiden er ulidelig Har selv testdag d. 30 okt (Min fødselsdag)
jaaa... ventetiden er SÅ ulidelig... i nat har jeg ikke sovet ret meget og det er bare ikke bevidst jeg tænker så meget over det
for at den også er der for dig.. og så endda på din fødselsdag
naomi skriver: øv men nej vi giver ikke op... skal vi ikke bare skrive i denne tråd når vi tester?
jo det er lige det vi gør
naomi skriver: jaaa... ventetiden er SÅ ulidelig... i nat har jeg ikke sovet ret meget og det er bare ikke bevidst jeg tænker så meget over det for at den også er der for dig.. og så endda på din fødselsdag
Jeg blev insemineret i mandags, og er allerede nu begyndt at bilde mig selv ind at jeg har diverse symptomer HAHA.... Men jeg har nok at se til de næste par uger, så mon ikke tiden kommer til at flyve afsted
Men ja, hvilken fødselsdagsgave det dog ville være.... og for det ikke skulle være løgn, så blev jeg insemineret på min fars fødselsdag Så det ville være helt fantastisk hvis det nu lykkedes....
Er så spændt på at følge jeres testninger
kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128