Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
for dig og jer andre, som også skriver i denne tråd at I er i samme båd.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hailiesmom11 skriver: Jeg er i samme båd s dig..Jeg har testdag d. 15 og har de sidste par uger haft murren, øget udflåd + on/off kvalme + øget appetit/nedsat appetit..Jeg har testet negativ indtil nu så håber også bare mensen bliver væk
Jeg er i samme båd s dig..Jeg har testdag d. 15 og har de sidste par uger haft murren, øget udflåd + on/off kvalme + øget appetit/nedsat appetit..Jeg har testet negativ indtil nu så håber også bare mensen bliver væk
for dig
Miss Kat skriver: for dig og jer andre, som også skriver i denne tråd at I er i samme båd.
bette bebs skriver: Har selv testdag på tirsdag, meeen tror nu jeg snyde tester søndag
Har selv testdag på tirsdag, meeen tror nu jeg snyde tester søndag
he he
hvordan gik det???
6800 skriver: hvordan gik det???
6800 skriver: Har den sidste uge haft en hel del udflod, og i dag haft lidt murren i maven...synes det er for tidlig til det kan være mens, det burde først komme om en uges tid...har aldrig oplevet det er kommet før tid, tværdigmod!!! der går oftest 33-34 dage imellem og nu er det kun 20 dage siden.... Håber det i stedet er tegn på kommende baby
Har den sidste uge haft en hel del udflod, og i dag haft lidt murren i maven...synes det er for tidlig til det kan være mens, det burde først komme om en uges tid...har aldrig oplevet det er kommet før tid, tværdigmod!!! der går oftest 33-34 dage imellem og nu er det kun 20 dage siden....
Håber det i stedet er tegn på kommende baby
naomi skriver:
var den der
Krydser for dig og de andre der er i samme båd
6800 skriver: var den der
Jeg kan ikke teste før tidligst onsdag så det ved jeg ikke Men synes bare det var sødt du havde tænkt på hende der også skulle teste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128