gravid eller kommende mens...kryds fingre for gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

M&N

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

6800

naomi skriver:

Jeg kan ikke teste før tidligst onsdag så det ved jeg ikke Men synes bare det var sødt du havde tænkt på hende der også skulle teste

skal vi lave fælles testdag så, det bliver også deromkring jeg skal teste

Anmeld

15. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

skal vi lave fælles testdag så, det bliver også deromkring jeg skal teste

Den er jeg med på

Anmeld

15. oktober 2012

bette bebs

Tak for jer der også tænker på mig, det er jo slet ikke min tråd. Men svare da gerne alligevel. Testede søndags og i dag, begge negative. Men det er jo ikke over før den fede røde dame synger Har ikke flere tests så hvis mens ikke kommer i morgen, så køber jeg en ny test til onsdag.
for os alle

Anmeld

15. oktober 2012

6800

naomi skriver:

Den er jeg med på

dag og tid???

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

dag og tid???

I morgen tidlig når vi står op hvad har du af symptomer? Her har jeg stikken/murren i underlivet og ømme/stikkende bryster

Anmeld

16. oktober 2012

6800

naomi skriver:

I morgen tidlig når vi står op hvad har du af symptomer? Her har jeg stikken/murren i underlivet og ømme/stikkende bryster

Deal....jeg har i 14 dage nu haft meget slimet udflåd...men nu er min mens ca lige så præcis som DSB, så det er ikke til at vide hvornår det er tid til at teste, men i morgen er det 29 dage siden sidste mens startede, så vi må se hvad der sker  håber på positiv test til os begge i morgen

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

6800 skriver:

Deal....jeg har i 14 dage nu haft meget slimet udflåd...men nu er min mens ca lige så præcis som DSB, så det er ikke til at vide hvornår det er tid til at teste, men i morgen er det 29 dage siden sidste mens startede, så vi må se hvad der sker  håber på positiv test til os begge i morgen

årh det lyder spændende 

Hvis jeg er gravid er jeg kun 3+3 i morgen så nu må vi se

for os begge

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

naomi skriver:

årh det lyder spændende 

Hvis jeg er gravid er jeg kun 3+3 i morgen så nu må vi se

for os begge

Så har jeg købt to digitale clearblue tests så er klar parat til i morgen tidlig

Anmeld

16. oktober 2012

6800

naomi skriver:

Så har jeg købt to digitale clearblue tests så er klar parat til i morgen tidlig

jeg har også en klar i skuffen på badeværelset....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.