Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
wamse skriver:
Det kender jeg godt, jeg kender det bare i forhold til min vægt, hvor jeg også oplever kommentarer om hvor stor jeg er
Generelt synes jeg, at vi lever i et samfund, hvor der er en hårdhed overfor hinanden.
Jeg forsøger mit bedste for at være åben og imødekommende overfor alle mennesker ligegyldigt folkeslag og religion, men som du selv siger, så er folk generelt meget hårde mod hinanden, og det er nemmere at dømme end at sætte sig ind i hinandens forskelligheder.
Min bedste veninde er buddhist - jeg er muslim. Aldrig har vi haft et problem med at tilhøre vidt forskellige religioner - fordi vi respekterer og accepterer hinanden, som vi er, og vi lærer dermed også vores børn at alle er født lige, og ingen er bedre end andre, samt at det er det indre der tæller.
Jeg ville ønske, flere lærte deres børn dette, da verdenen så ville være et noget mere behageligt sted at være 
Ked af at høre, du oplever dette ang din vægt. Jeg håber, vi kan komme videre herfra - allesammen og lære at respektere folk ligegyldigt, hvordan de ser ud 

Anmeld