Miss Kat skriver:
http://www.youtube.com/watch?v=QKwCQWjTyI0&feature=related
- Judge for yourself...
Der er flere traumatiserende elementer i dette... Skuffelsen, ydmygelsen, mistilliden...
Det skal så siges, jeg aldrig tidligere har set den tilhørende tekst, hvilket jo er noget formildende omstændigheder, MEN.... se lige hans ansigt!!
Hvis du synes det der er en fed joke og gør dig selv til dommer over, hvor vidt andre bliver psykisk traumatiserede eller ej, tror jeg ikke, vi to ville komme specielt godt ud af det med hinanden irl.
Fred være nu også med det.
Wauw, okay, hold kæft hvor er det bare synd!!
Nu er der så lige kommet fire sider imens jeg har spist aftensmad, så jeg svarer bare lige ved dit indlæg.
Jeg synes virkelig ikke sådan nogles jokes har noget med at pakke sine børn ind i vat at gøre. Jeg synes det handler, som du skriver, om at ydmyge sit barn. At have det skide sjovt på barnets bekostning. Ja okay - man får sgu nok ikke lige PTSD af det, men man kan være sikker på at drengen DU viser husker denne "joke". Nevertheless, så er han jo TOTALT udsat i denne situation. Griner han af det, så er deres joke faldet til jorden. Viser han skuffelse, så griner de bare endnu mere. Hvad skal han gøre??
børn er børn - de tænker ikke logisk og rationelt i samme omfang som os. Så nej, børnemishandling er det ikke, men LIGE i situationen er barnet jo midtpunkt for en kæmpe joke. men ikke en sjov een af slagsen - den slags der er på andres bekostning.
Og jeg synes bestemt ikke det handler om at mødre skal tage sig sammen. Børn er nu engang børn. Derfor skrev jeg også at det er synd at VOKSNE ikke ville falde for den - for dét kunne da være sjovt, hvis den voksne kunne tage det.
Jeg synes i hvert fald det er skide synes at lave en prank på et barn, der TYDELIGVIS ikke kan se joken - fordi det er et barn.