De pranker barn med ægte æg i kinderægspapir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Barbamama

Dustmuz skriver:

Til de mødre som vil blive stik tossede over sådanne en pratical joke..

slå lige kold vand i blodet..

ja det er da "ondt" at lave jokes med andre, også selvom de er børn..
men det er stadig sjovt..

barnet tager jo ikke livsvarige mén af det, hver psykisk eller fysisk..
Hvis børn tog psykisk skade af en practical jokes, så ville sådan ca ALLE børn være traumatiserede for hele deres liv.. for på et eller andet tidspunkt er der nogen som vil lave en joke imod dem..

Så lad være med at pakke jeres børn ind i vat..

Det er de færreste som laver jokes med deres børn flere gange om dagen, alle årets dage..

Til dig med Salmonella forgiftningen..
Hvis det er et EU land, så er ægget salmonella frit, da der er helt uhyrlige strenge krav på det område..
nu kan jeg godt nok ikke finde ud af hvad sprog det er, så skal ikke kunne sige det med 100% om det er salmonella frit.
men vil jeg da tro det er..

Til jer der kommentere X-box gaven..
Jeg syntes det er en "fed" joke og lave med en person (barn eller voksen, kunne selv finde på det)
For INGEN tager som sagt psykisk eller fysisk skade af dette, og børn lære heller ikke at det er iorden og lyve af sådan en joke..

så det korte af det lange..
Tag jer dog sammen og lad være med at være sådanne nogen hystader der pakker jeres børn ind i vat..

ved godt at man kunne have kogt ægget først.. men så går det sjove lidt af det..

Endnu et tegn på at mænd mangler empati. Hvis du er i tvivl om ordets betydning er jeg sikker på det kan slås op i en ordbog!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Barbamama

Miss Kat skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=QKwCQWjTyI0&feature=related

- Judge for yourself...

Der er flere traumatiserende elementer i dette... Skuffelsen, ydmygelsen, mistilliden...

Det skal så siges, jeg aldrig tidligere har set den tilhørende tekst, hvilket jo er noget formildende omstændigheder, MEN.... se lige hans ansigt!!

Hvis du synes det der er en fed joke og gør dig selv til dommer over, hvor vidt andre bliver psykisk traumatiserede eller ej, tror jeg ikke, vi to ville komme specielt godt ud af det med hinanden irl. Fred nu også være med det.

Det gør ondt LANGT LANGT Inde i mit hjerte det der! Røvhuller! 

Anmeld

6. november 2012

EnGodMor

Satme synd for den stakkels dreng.

Jeg blir sgu så arrig over sådan noget, jeg kan overhovedet ikke se noget som helst sjovt i det.

latterlige far/forældre!

Anmeld

6. november 2012

Barbamama

engodmor skriver:

Satme synd for den stakkels dreng.

Jeg blir sgu så arrig over sådan noget, jeg kan overhovedet ikke se noget som helst sjovt i det.

latterlige far/forældre!

Enig. Det er simpelthen bare for ondt! Og det giver INGEN mening at lave sådan noget med børn. Eller voksne for den sags skyld. Hvorfor gøre nogen SÅ glade for bare at tage det fra dem. Så hellere bare gøre folk glade og så PUNKTUM!

Anmeld

6. november 2012

EnGodMor

Barbamama skriver:

Enig. Det er simpelthen bare for ondt! Og det giver INGEN mening at lave sådan noget med børn. Eller voksne for den sags skyld. Hvorfor gøre nogen SÅ glade for bare at tage det fra dem. Så hellere bare gøre folk glade og så PUNKTUM!

Jeg blev sgu helt ked a det på drengens vegne

Anmeld

6. november 2012

Barbamama

engodmor skriver:

Jeg blev sgu helt ked a det på drengens vegne

Ja det er slet ikke i orden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.