De pranker barn med ægte æg i kinderægspapir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.971 visninger
85 svar
0 synes godt om
7. oktober 2012

Dinna88

http://retardo.dk/videos.php?id=3 427

Hvad siger I? Jeg synes sgu det er synd - nogle børn kan tage det, andre kan ikke. Så joken i sig selv kan jo være sjov, men jeg synes sgu det er synd for denne dreng 

Ærgeligt, at det kun er børn der ville falde i! 

Jeg synes den slags jokes er onde - jeg er ikke humorforladt, men jeg får virkelig så ondt af barnet. Ligesom at min søster kan skraldgrine af at forskrække min niece - og jeg får bare ondt af hende hun bliver jo ikke ked af det, eller noget, men mit mosterhjerte gør ondt

Jeg gik engang nede  i vores tidligere kælder (skulle hente min cykel) - mega skummelt og mørkt. For at holde gejsten oppe gik jeg og sang for mig selv. Pludselig FLYVER min bror og søster frem og skreg af mig. Hold kæft, hvor blev jeg bange - jeg tror måske jeg begyndte at græde, det ville ikke komme bag på mig. Den slags jokes er jeg ikke nede med - når det omhandler børn. Hvad siger I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

charlottekri

de ku skisme da i det mindste have kogt ægget.... (bræk smiley)

Anmeld

7. oktober 2012

Dinna88

charlottekri skriver:

de ku skisme da i det mindste have kogt ægget.... (bræk smiley)

Så var det sjove der jo ikke Men ja - det er ikke ligefrem lækkert!

Anmeld

7. oktober 2012

Mother-love

Hold kæft hvor er det ledt. Og så griner de bare. Stakkels barn altså.

Anmeld

7. oktober 2012

Dinna88

michelledam skriver:

Hold kæft hvor er det ledt. Og så griner de bare. Stakkels barn altså.

Jeps, helt enig! Jeg synes det er super synd

Anmeld

7. oktober 2012

Linsi

Dinna88 skriver:

Hvad siger I? Jeg synes sgu det er synd - nogle børn kan tage det, andre kan ikke. Så joken i sig selv kan jo være sjov, men jeg synes sgu det er synd for denne dreng 

Jeg synes den slags jokes er onde - jeg er ikke humorforladt, men jeg får virkelig så ondt af barnet. Ligesom at min søster kan skraldgrine af at forskrække min niece - og jeg får bare ondt af hende hun bliver jo ikke ked af det, eller noget, men mit mosterhjerte gør ondt

Jeg gik engang nede  i vores tidligere kælder (skulle hente min cykel) - mega skummelt og mørkt. For at holde gejsten oppe gik jeg og sang for mig selv. Pludselig FLYVER min bror og søster frem og skreg af mig. Hold kæft, hvor blev jeg bange - jeg tror måske jeg begyndte at græde, det ville ikke komme bag på mig. Den slags jokes er jeg ikke nede med - når det omhandler børn. Hvad siger I? 

synes tanken var meget sjov, så kunne man jo give et rigtigt kinderæg bagefter. Men at de lader ham bide i det er bare alt for meget. Den stakkels dreng kunne ha skåret sig i munden/tandkød 

Anmeld

7. oktober 2012

Linsi

om ikk andet kunne han jo havde fået sig en salmonella forgiftning. Synes det uansvarligt

Anmeld

7. oktober 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Ej, det er VIRKELIG synd Stakkels dreng.. mega lede voksne! Sys slet ik det er sjovt

(er PRANKER et ord? )

Anmeld

7. oktober 2012

Nemesis

Kan heller ikke se det sjove i det! synes virkelig det er ondt.

Manden er enig.

Sisse

Anmeld

7. oktober 2012

Isabella_mor

havde set det sjove i det hvis de havde kogt ægget først.. det er jo ulækkert med sådan et råt æg.. 

stakkels unge..  

sender ham lige et cyber kram  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.