Sladre i om samtaler på Baby.dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

FruStolpe

JulieWH skriver:

Jeg forstod hvad du mente

Ha' en pragtfuld weekend

Lige over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Pige2009

FruStolpe skriver:

I lyset af en "prutte-tråden" vil jeg rigtig gerne fortælle om en oplevelse jeg havde og høre hvad i mener og gør.

Jeg blev for noget tid siden gjort opmærksom på at et af mine svar herinde fra, var blevet lagt på FB. Det lå inde i en gruppe der hedder "jeg dømmer dig, når du staver forkert".

Svaret omhandlede en keglesnitsoperation. Men det blev lagt ud som om jeg havde ment kejsersnit, og ikke keglesnit. Altså jeg skulle blive til grin, på deres (totalt latterlige) side.

Ikke nok med det, men personen der havde kopieret mit svar, er også aktiv bruger herinde (blev jeg igen gjort opmærksom på. sådan er det når ens ikke normale efternavn og profilbillede er det samme begge steder)

Jeg blev rigtig vred, og skrev til vedkomne på FB. Dernæst er det fjernet, men jeg synes det overskrider mine grænser lidt når vi begyder at "stikke" hinanden herinde.

Hvad er Jeres holdning ??

Jeg kunne aldrig finde på at udlevere noget jeg kendte i et offentligt forum. Det er simpelthen ikke i orden. Jeg lægger heller aldrig billeder på FB af andre eller andres børn, medmindre de er indforstået

Anmeld

7. oktober 2012

Ina33

Jeg synes det er utrolig lavt at udstille andre på denne måde. Og at det så viste sig at det var hende selv der ikke havde stavningen i orden, gjorde jo bestemt ikke situationen bedre. 

Jeg er jo den person der "opdagede" stuntet, og jeg blev faktisk vældig provokeret af det. Især fordi jeg synes vi normalt her på baby. Dk har en god tone og en god forståelse for hinanden, så at man hænger en anden bruger ud på denne måde synes jeg bestemt ikke er i orden. 

Jeg kan selv finde på at diskutere aktuelle emner herfra med mine veninder og min familie, men aldrig for at sætte andre i dårligt lys.

Anmeld

7. oktober 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg synes at det er meget stort af dig at du ikke udlevere hendes bruger navn osv. For så sød vil jeg ikke være. Hun fortjæner karantæne sikke en sladre tante  

Anmeld

7. oktober 2012

Troldemommi

jeg syntes den bruger skulle skamme sig

Monica

Anmeld

7. oktober 2012

Sara.

Om der bliver skrevet noget på baby.dk som nogen vil videre give et andet sted.. hvad så? Det er jo ikke et lukket forum det her.

Synes også nogen gange der bliver diskuteret noget herinde som foregår på min mave eller andet sted.

Man kan jo godt få øjnene op for en spændende diskussion eller andet et andet sted som man gerne vil diskutere herinde.

Mht. din egen oplevelse, så synes jeg ikke at det er okay at videre bringe et brugernavn (hvilket jeg ikk ved om hun har gjort) og så gøre grin med en bruger...

Men jeg synes så heller ikke det er okay at største delen af svarene i denne tråd omhandler denne bruger der gjorde det og en masse og "puuhha hun burde ha dårlig smag"

Jeg går ud fra at hun ikke har overført noget på facebook for at du sku se det..... og du skriver at hun har fjernet billedet og i har talt om det....

Hvorfor så ikke lade det ligge???? synes faktisk det er synd for personen.

God søndag

Anmeld

7. oktober 2012

Stumpen

Jeg tror ikke man kan undgå det  -baby er et åbent forum og vi er i space, så langt de fleste har ikke noget tilhørsforhold til hinanden og derved ikke den samme respekt overfor hinanden - se bare den måde der af og til debatteres på herinde, sådan ville man ikke opføre sig overfor en bekendt eller ven...

Når det er sagt så håber jeg ikke nogen har udstillet mig på fb, men på et off.site er det jeg risikerer...

Anmeld

7. oktober 2012

TeamRocket

Barnligt og på grænsen til mobning. At personen så selv er en tumpe der ikke ved at keglesnit og kejsersnit er to forskellige ting, er hylende skægt! Så er det jo hende der har et sprog problem. Lol :-D jeg videre bringer ikke noget, hverken til min mand eller andre sider.

Anmeld

7. oktober 2012

B&J

det er godt nok ikke pænt gjordt..... den person brude sku skamme sig og håber personen har bedre ting af tage sig til

kunne aldrig drømme om at gøre det på den måde den person der har gjordt det over for dig på¨

Anmeld

7. oktober 2012

Bebsesmoar

Æhhh yeaaaa??!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.