SussieThyssen skriver:
Ak ja.
Man skal aldrig skrive, hvad man ikke selv kan tåle at få tilbage.
Og det må jo så gælde for alle parter.
Skriver man noget i åbent forum, må man også overveje, om man kan tåle at se det citeret andre steder eller modtage nogle på puklen for det.
Så jeg synes ikke man kan tillade sig at brokke sig over, at nogle citerer det man skriver, uanset hvad end man så skriver.
Lægger man noget på nettet, må man have med i overvejelserne at man kan finde det steder hvor man ikke ønsker det skal være, og kan man ikke det, så er det bedst at lade være.
At det så er uopdragent i mine øjne, at gøre grin med et andet menneske (også i et forum eller andre steder for den sags skyld) er ganske enkelt ikke acceptabelt.
Iøvrigt synes jeg det er ualmindeligt ondskabsfuldt at gøre grin med folk der staver forkert, hvad enten det er fordi man er doven, laver en fejl eller slet ikke kan stave, fordi man har stavevanskeligheder. I mine øjne er det mobning...og jeg bliver så vred, når det handler om mobning. Det er en af de få ting, der virkeligt kan få mig op i det røde felt.
Sladder er modbydeligt, så enkelt er det.

Kærligst
Sussie
Du har beskrevet det præcist som jeg tænkte det. 
Mit eget eksempel er jo ikke noget der ikke måtte gives videre. Jeg skriver aldrig noget der ikke må gengives.
Men mit oplæg til debatten her var jo også et spørgsmål om hvad de enkelte brugere mener er ok, at lægge ud i andre fora. Jeg bliver jo sur over at være forsøgt gjort til grin, og det er aldrig ok at mobbe !!!
Jeg ved også godt at vi skriver i åbent forum, men jeg kan bare ikke rigtig se nogen grund til at tage ting herindefra og bruge det til den slags. 
Debatterne og emnerne herinde er jo ofte meget "hormon forstyrrede" og det ville da være top ærgeligt hvis alle efterhånden var nød til at lave anonyme indlæg af frygt for at finde sig udleveret på andre sider...
-det var lige lidt flere af mine tanker sådan mere overordnet 
Tak for dine altid gode svar