JulieE skriver:
Uh... Stakkels lille mus!!! Jeg kan sagtens forstå dine bekymringer og jeg ville helt sikkert overveje om hun ikke skulle i skole til sommer 
Min datter er lige startet i 0. Kl. ( hun er fra november 06). I hendes klasse er der en pige fra januar 07. De har også gået børnehave sammen ig det var helt naturligt at hun også skulle i skole nu
Jeg ville snakke med børnehaven om det hurtigst muligt, så hun kan må at deltage i evt førskole/storgruppen aktiviteter sammen med de andre der skal starte i skole til sommer...
Vil lige sige jeg er glad for at høre om andre som også er fra NOV 2006, som har børn som er startet i 0.kl i sommers
jeg har virkelig været i tvilvl ang min søns skolestart, altså han var / er fuldstændig klar og han er enormt dygtig og god til at gå i skole, men synes han er så lille , i forhold til næsten alle de andre børn i hans skole i 0 kl er 7 og 8 år 
men ja nogle forældre vælger jo at vente , og så de andre er noget med hvornår de har fødselsdag osv.. men har været ret ked og frustreret da jeg synes han var for lille, men han klare sig så super godt... hvordan har du det med det ???? for dit barn er jo lige så gammelt som mit.
Anmeld