charlottekri skriver:
jeg kan kun respektere jeres valg, og det kan også godt være at jeg er pylremor, men når man ser på vores datter (har også luftet ideen for familien) så virker hun ældre ed hun egentlig er, og det er nok også fordi hun har oplevet en del skuffelser åde i bh og i det private (skilsmisse og en anden stor ting - skal være storesøster) og det er måske bare mit hjerte der ikke kan bære mere på hendes vegne...
men der skal selvfølgelig tages en snak med både skole og bh om hvad de tror, for der skal ikke tages en forhastet beslutning omkring dette
Når jeg læser det du skriver om mange skuffelser, skilsmisse og det, at hun skal til at være storesøster, så tænker jeg, at hun lyder som et barn, som skal til at lære en masse nyt - bare på hjemmefronten.
Hvordan kommer det til at fungere hos hhv far og mor. Der kommer en lillesøster, som hun skal til at lære at kende (som i forældre jo også skal)
Det lyder som om der er rig mulighed for at lære for hende. Der er kun plads til så meget af gangen. Hvis hun virker moden pga alle de ting hun har skullet, så er det måske sundere for hende, at være lidt foran i en peroide. Det er umiddelbart det jeg tænker. 
Anmeld