Jeg har læst alle andres svar og er faktisk enig i at det er naturligt at have et crush på en anden, uden at det nødvendigvis fører til noget. Jeg har selv lige haft et crush på en anden, men i stedet for at forfølge det, spurgte jeg mig selv, hvorfor fik jeg et crush på den anden, når jeg har jordens dejligste mand. Og så har jeg brugt tiden på at arbejde de manglende ting ind i forholdet og er ved at komme mig over det lille crush (jeg skammer mig dog over at jeg følte sådan)
Nå men jeg kan se at ingen har foreslået dig dette og det er hvad jeg synes du skal gøre.
Jeg synes at du skal gå ind til nabokvinden og fortælle hende at du forstår godt hun har brug for hjælp, men at det faktisk er ved at ødelægge forholdet mellem dig og din mand. Derfor vil du gerne at hun trækker sig RIGTIGT meget i baggrunden fra nu af. Ikke flere sms'er og skal hun have hjælp, så kan hun søge en handyman på dating.dk eller lignende. Det ville jeg gøre. Hvis din mand så har et crush på hende, så vil hendes afstandstagen gøre at han falder tilbage i de trygge rammer - uden han formentlig ved hvorfor - eller du kan vælge at sige det til ham.
Men på ingen måde skal han blive sur og afvisende overfor at du fortæller ham hvad du føler - og du burde også være hans 1. prioritet. Om der så er noget i det eller ej, så burde han lytte til dig og i stedet fortælle dig at der ikke er noget i det, istedet for at fare op over det.

Anmeld