Fortæl mig at jeg tager fejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.452 visninger
53 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste er begyndt at færdes ufattelig meget inde ved naboen; en jævnaldrende singel!!

Så skal han hænge ting op, så skal han samle ting osv! -Som "betaling" klipper hun hans hår!!

Nå, men sagen er den at han snakker om naboen SÅ tit, kommenterer hele tiden hvad hun bruger sine penge på osv.
I foregås havde vi været ude - sammen med naboen og købe en reol - og straks i går da min kæreste kom hjem fra arbejde, skulle han lave en aftale om at den reol skulle samles samme dag. Derfor var han derinde i flere timer i aftes og kom først ind da jeg var gået i seng!
Hun sms'er ofte til ham; og skrev sent i aftes, at nu kunne hun ikke sove foreløbig. (tror det er fordi hun fik installeret nye kanaler i går også, men jeg tænker det er en ligegyldig information at få for min kæreste!)
Og her til morgen tripper der en sms ind hvor der kun står: Å

Jeg føler min kæreste meget gerne vil snakke med og om hende osv. Når jeg konfronterer ham/spørger ind til det så bliver han pisse sur og så er jeg bare for mærkelig at tænke sådan og jeg er da for dum at spørge om dit og dat! Men siger alligevel at det er fordi han synes jeg viser ham for lidt interesse!

Sig at jeg tager fejl!! Kan næsten ikke magte at vores børn skal på samvær hos sin far på den anden side af hækken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

PernilleogLouis

Jeg ved ik om du tager fejl men håber det da for din skyld men syns da det er pænt af dig at du giver ham "lov" til at være så meget sammen med hende - det havde jeg ik kunne - ville ik syns det var okay at min kæreste havde trang til at bruge så meget tid med en anden pige

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Jeg ved ik om du tager fejl men håber det da for din skyld men syns da det er pænt af dig at du giver ham "lov" til at være så meget sammen med hende - det havde jeg ik kunne - ville ik syns det var okay at min kæreste havde trang til at bruge så meget tid med en anden pige

Jeg ved heller ikke lige hvad der har været hændt her på det sidste. De fleste gange er jeg med derinde, men i går havde han åbenbart et stort behov for at samle det lort!
Det der frustrerer mig helt vildt er hans reaktion når jeg spørger ind til det. Jeg tolker det præcist som hvis man fanger en løgner i en løgn og de ikke kan finde hovede og hale i hvordan de slipper ud af det igen.

Anmeld

5. oktober 2012

NNL

Kan godt forstå du er mistænksom, det havde jeg også været, hvis det var min kæreste! Og desværre har jeg ikke et bedre råd end at forklare ham hvorfor du synes det er lidt mærkeligt. Og så forklare meget tydeligt indledende at du ikke mistænker ham for at være dig utro, men at du gerne vil forstå hvorfor naboen pludselig fylder så meget i jeres liv... ?? Og så måske sige, at hvis der mangler noget fra din side, er det bedre han siger det til dig, end at han ender med at opsøge det fra andre.

Til sidst vil jeg sige at man måske godt med tiden kan få et lille crush på en anden, hvis man har været sammen længe, mens man stadig ikke er i tvivl om at man vil være sammen med sin kæreste. (Ifølge Joan Ørting, hvis bog jeg har læst engang )

Held og lykke med det hele, og stort kram til dig. 

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Kan godt forstå du er mistænksom, det havde jeg også været, hvis det var min kæreste! Og desværre har jeg ikke et bedre råd end at forklare ham hvorfor du synes det er lidt mærkeligt. Og så forklare meget tydeligt indledende at du ikke mistænker ham for at være dig utro, men at du gerne vil forstå hvorfor naboen pludselig fylder så meget i jeres liv... ?? Og så måske sige, at hvis der mangler noget fra din side, er det bedre han siger det til dig, end at han ender med at opsøge det fra andre.

Til sidst vil jeg sige at man måske godt med tiden kan få et lille crush på en anden, hvis man har været sammen længe, mens man stadig ikke er i tvivl om at man vil være sammen med sin kæreste. (Ifølge Joan Ørting, hvis bog jeg har læst engang )

Held og lykke med det hele, og stort kram til dig. 

Jeg synes bare jeg har forsøgt at spørger ind til det. Og med samme svar om at jeg er for dum at høre på eller lign.

Ja måske, men hvis han har et crush på naboen så er jeg egentlig ret ligeglad med at han ved det er mig han vil leve sit liv sammen med, så ryger han ud for fylde gardiner!

Anmeld

5. oktober 2012

Studerendemor

Jeg ved, af gode grunde, ikke om der er noget i mistanken. Men jeg kan fortælle, at hvis min svigerinde, der er alenemor eller min svigermor beder om hjælp til at få sat en hylde/lampe op, samlet et møbel eller hvad som helst, er min mand der på pletten. Herhjemme kan det tage måneder at få banket et enkelt søm i væggen. Når han så kommer hjem, efter at have været verdens bedste bror/søn er han propfyldt med selvtillid og snakker som et vandfald om opgaven og hvor meget ros han har fået.... Tror måske jeg skal rose ham noget mere, når han får noget for hånden herhjemme

Men det er jo slet ikke det samme, for her er der ingen grund til mistanke om utroskab. Men han føler sig måske, som min mand, værdsat for sin indsats og det kan vel nogengange føles som et skud andrenalin. 

Mht. til den måde han reagere på, når du konfrontere ham, er det grund for, at jeg ville konfrontere ham noget mere. Altså bare helt stille og roligt fortælle hvordan det føles for mig, uden at anklage ham for noget. 

Anmeld

5. oktober 2012

NNL

Anonym skriver:

Jeg synes bare jeg har forsøgt at spørger ind til det. Og med samme svar om at jeg er for dum at høre på eller lign.

Ja måske, men hvis han har et crush på naboen så er jeg egentlig ret ligeglad med at han ved det er mig han vil leve sit liv sammen med, så ryger han ud for fylde gardiner!

Ja det kan jeg så godt forstå - altså at han ryger ud hvis det er tilfældet...

Kan også godt se at det er svært hvis han bare bliver sur. Men du skal vel have lov til at fotrælle hvilke tanker det sætter igang hos dig, altså uden at beskylde ham for noget. Tænkte at hvis du lagde vægt på det fra starten af, var han måske nemmere at snakke med om det..? Men jeg kender ham jo ikke  

Håber da at I finder ud af det, eller at det snart går i sig selv igen 

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Jeg ved, af gode grunde, ikke om der er noget i mistanken. Men jeg kan fortælle, at hvis min svigerinde, der er alenemor eller min svigermor beder om hjælp til at få sat en hylde/lampe op, samlet et møbel eller hvad som helst, er min mand der på pletten. Herhjemme kan det tage måneder at få banket et enkelt søm i væggen. Når han så kommer hjem, efter at have været verdens bedste bror/søn er han propfyldt med selvtillid og snakker som et vandfald om opgaven og hvor meget ros han har fået.... Tror måske jeg skal rose ham noget mere, når han får noget for hånden herhjemme

Men det er jo slet ikke det samme, for her er der ingen grund til mistanke om utroskab. Men han føler sig måske, som min mand, værdsat for sin indsats og det kan vel nogengange føles som et skud andrenalin. 

Mht. til den måde han reagere på, når du konfrontere ham, er det grund for, at jeg ville konfrontere ham noget mere. Altså bare helt stille og roligt fortælle hvordan det føles for mig, uden at anklage ham for noget. 

Herhjemme ordner han også mange ting og det er altid meget dejligt. Han bliver værdsat rigtig meget og har han f.eks. vakset gulv mens jeg har været på arbejde så er det det første jeg nævner osv.

Jeg tænker også lidt på hvorfor naboen mener det er en nødvendig information for min kæreste at vide at hun ikke kan sove?? hmm

I sensommeren her sad vi og fik lidt rødvin, men jeg skulle op på job dagen efter så da kl rundede midnat begyndte jeg at snakke om at jeg snart skulle i seng osv. Men min kæreste og naboen blev siddende i stearinlysenes skær og drak rødvin i ca 1 time efter jeg var hoppet i seng. (kunne selvfølgelig ikke sove fordi jeg syntes det var lidt mærkeligt)
Hold kæft hvor jeg synes det er svært det hele!!

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Ja det kan jeg så godt forstå - altså at han ryger ud hvis det er tilfældet...

Kan også godt se at det er svært hvis han bare bliver sur. Men du skal vel have lov til at fotrælle hvilke tanker det sætter igang hos dig, altså uden at beskylde ham for noget. Tænkte at hvis du lagde vægt på det fra starten af, var han måske nemmere at snakke med om det..? Men jeg kender ham jo ikke  

Håber da at I finder ud af det, eller at det snart går i sig selv igen 

Jeg må prøve igen i løbet af weekenden uden at anklage ham.

Desværre er jeg ofte på arbejde på skæve tider af døgnet og her kan jeg jo så kun gisne om hvad han laver!!

Anmeld

5. oktober 2012

Den lykkelige

Anonym skriver:

Herhjemme ordner han også mange ting og det er altid meget dejligt. Han bliver værdsat rigtig meget og har han f.eks. vakset gulv mens jeg har været på arbejde så er det det første jeg nævner osv.

Jeg tænker også lidt på hvorfor naboen mener det er en nødvendig information for min kæreste at vide at hun ikke kan sove?? hmm

I sensommeren her sad vi og fik lidt rødvin, men jeg skulle op på job dagen efter så da kl rundede midnat begyndte jeg at snakke om at jeg snart skulle i seng osv. Men min kæreste og naboen blev siddende i stearinlysenes skær og drak rødvin i ca 1 time efter jeg var hoppet i seng. (kunne selvfølgelig ikke sove fordi jeg syntes det var lidt mærkeligt)
Hold kæft hvor jeg synes det er svært det hele!!

Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt mærkeligt!! 
Havde det været herhjemme var begge gået i seng så (eller ind til sig selv)..
Plus det du siger med at hun skriver hun ikke kan sove..  Det da fuldstændig ligegyldig!! 
MEN altså det kan jo også bare været han ser hende som en god veninde.. men havde det været min mand havde jeg stadig synes det ville være mærkeligt!!
Håber det løser sig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.